Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest mannemann
Skrevet

hei:D er en singel gutt på 16 år. har en fantastisk jente som jeg liker utrolig godt!!! vi gar på samme videregående skole, men i forskjellige klasser :( den enste timen vi har sammen er matte...

har snakket med hun litt men vill ikke virke altfor desp, hvis dere skjønner hva jeg mener... lurer derfor på om noen har noen råd og vink de gjerne har lyst til å dele med meg om hvordan jeg skal gå frem og sånt ;D tusen takk på forhånd ;D

mvh mannemann

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hei:D er en singel gutt på 16 år. har en fantastisk jente som jeg liker utrolig godt!!! vi gar på samme videregående skole, men i forskjellige klasser :( den enste timen vi har sammen er matte...

har snakket med hun litt men vill ikke virke altfor desp, hvis dere skjønner hva jeg mener... lurer derfor på om noen har noen råd og vink de gjerne har lyst til å dele med meg om hvordan jeg skal gå frem og sånt ;D tusen takk på forhånd ;D

mvh mannemann

Vil nå heller kalle deg guttegutt da, siden du er 16, men eneste rådet mitt til deg er å satse litt. Det du ikke har gjort angrer du på senere, men har du forsøkt så har du jaffal ingenting å angre på. Be henne med ut på kino :D

Skrevet

Kino er kos :hjertesmil: Jeg stemmer også for den ;)

Skrevet

kan du ikke si "kan jeg låne viskel, skriver bare masse dritt her fordi du ødelegger konsentrasjonen min"...når du har lånt det gir du det ikke tilbake. gi det tilbake i neste time og da sier du "Blir du med hjem til meg å kline?"...også ler du det vekk ;) funker å fære litt dirty!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...