Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Klineløs
Skrevet

Hei. Lurer snart på om noe er galt med meg.

Jeg har vært sammen med typen i 2 år. Vi har aldri kysset ordentlig. Da mener jeg tungekyss. I begynnelsen tenkte jeg ikke på det. Han hater det, og vet ikke hvorfor. Det som plager meg, er at vi bare er intime i senga. Han tar sjeldent rundt meg. Jeg merker den seksuelle lysten blir borte, sakte men sikkert. Han har ingen grenser, når det gjelder sex, ellers. Jeg føler at forholdet er kaldt. Er 36 år nå. Vil ikke leve slik resten av livet men elsker han. Har prøvd å snakke med han om dette men han forstår ikke. Han kan ha sex hver dag. Jeg mangler noe basic her. Er det noen andre som har det slik?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Gjest MikeWaters
Skrevet
Hei. Lurer snart på om noe er galt med meg.

Jeg har vært sammen med typen i 2 år. Vi har aldri kysset ordentlig. Da mener jeg tungekyss. I begynnelsen tenkte jeg ikke på det. Han hater det, og vet ikke hvorfor. Det som plager meg, er at vi bare er intime i senga. Han tar sjeldent rundt meg. Jeg merker den seksuelle lysten blir borte, sakte men sikkert. Han har ingen grenser, når det gjelder sex, ellers. Jeg føler at forholdet er kaldt. Er 36 år nå. Vil ikke leve slik resten av livet men elsker han. Har prøvd å snakke med han om dette men han forstår ikke. Han kan ha sex hver dag. Jeg mangler noe basic her. Er det noen andre som har det slik?

Takker for svar.

Og mange menn lurer på hvorfor de får lite sex av kjæresten etterhvert?

Dette høres ikke bra ut, et forhold handler om å gi og ta. Her har jeg ikke noe annet råd en å benytte den største teskjea du har og servere ham dine behov i store porsjoner.

Skrevet

Enkelte har ikke et like stort fysisk behov som andre, og slik er det jo bare. At dere er så forskjellige på dette området skjønner jeg godt er både vondt og sårt. Jeg har selv hatt det slik og for meg funket det ikke rett og slett. Jeg trenger ikke holde gutten min i hånda 24/7, men ingen fysisk kontakt sett bort fra det seksuelle ble for lite rett og slett. Jeg savnet små ting som det å kunne ligge i sofaen og stryke på hverandre eller holde hverandre i hånda på butikken. Og selv om man vet at gutten bare er slik, så kan man etterhvert ikke unngå tanker som: er han egentlig ikke glad i meg likevel? Snakk med han og fortell han hva du ønsker og har behov for. Kan han ikke møte behovene dine så er det kanskje ikke meningen det skal være dere to?

Dessuten er kyssing i et forhold ofte kraftig undervurdert :kline:

Gjest Klineløs
Skrevet

Da var det meg igjen.

Har prøvd å ta dette opp med han, mange ganger. Han bryr seg liksom ikke. Jeg liker ikke overdreven klåeing heller. Her er det total mangel på alt, utenom sex.

Har vel kommet frem til at jeg ikke har det bra i forholdet. Føler ikke at han elsker meg. Han klarer heller ikke å si de ordene. Han er ganske kald generellt og jeg er varm.

Det går vel ikke i lengden. Det er utrolig vondt. Er usikker på det meste.

Skrevet

Spør ham om å kysse deg i 10 sekunder og se hva som skjer. Jeg blir sååå tent av å bli kysset ordentlig. Trenger ikke være KLINIG-med-tunga-i-halsen-kveles-snart-kyss, men et dypt kyss med armene rundt hverandre.

Min kjæreste er heldigvis kjempeglad i kos, ellers tror jeg jeg også hadde mista piffen fort. Vi er enige om at ikke alt trenger å føre til sex, og vi kan kysse, stryke og kose i timevis.

Det er såååååå viktig! og så utrolig trist at mannen din ikke skjønner dette.

Mulig han synes det er ekkelt å tenke på alt som er eller har vært i munnen, redd for å få brekninger og slike ting. Som sagt, man trenger ikke skikkelig tunge-hockey. Tror nesten du må spørre ham hva problemet er.

Hva med å vise ham denne tråden?

Skrevet

Har du fortalt han at dette er så betydelig for deg at du vurderer å gå?

Gjest Klineløs
Skrevet
Har du fortalt han at dette er så betydelig for deg at du vurderer å gå?

Det har jeg ikke gjort. Han merker at jeg ikke tenner lenger når han prøver å ha sex. Jeg har sagt at jeg ikke er en av og på bryter. Han vet hva jeg mener men er likegyldig. Kanskje han er likegyldig hvis jeg går også.

Skrevet
Det har jeg ikke gjort. Han merker at jeg ikke tenner lenger når han prøver å ha sex. Jeg har sagt at jeg ikke er en av og på bryter. Han vet hva jeg mener men er likegyldig. Kanskje han er likegyldig hvis jeg går også.

Du kan jo si det slik det er at det nå begynner å gå så langt at du lurer på om foholdet egentlig er liv laga. Om det ikke trigger noe i han så er han kanskje like lite interessert som han ser ut til å være? :(

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Jeg kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen, og jeg begynner å bli drittlei hele greia.

Det er ikke det samme å få en klem når en må be om å få den!

Han vet hva jeg liker, men gjør aldri noe med det.

I det siste har jeg behandlet han sånn som han behandler meg: null initiativ til fysisk kontakt utenfor soverommet!

Jeg merker at han er blitt usikker, men fortsatt velger han å ikke gjøre noe med saken. Ikke snakker han om det heller..

Jeg vil så gjerne at HAN skal vise litt interesse, etter at jeg har stått for alt initiativ i mange år nå!

Jeg er lei, rett og slett!

Gjest klineløs
Skrevet
Jeg kjenner meg veldig godt igjen i situasjonen, og jeg begynner å bli drittlei hele greia.

Det er ikke det samme å få en klem når en må be om å få den!

Han vet hva jeg liker, men gjør aldri noe med det.

I det siste har jeg behandlet han sånn som han behandler meg: null initiativ til fysisk kontakt utenfor soverommet!

Jeg merker at han er blitt usikker, men fortsatt velger han å ikke gjøre noe med saken. Ikke snakker han om det heller..

Jeg vil så gjerne at HAN skal vise litt interesse, etter at jeg har stått for alt initiativ i mange år nå!

Jeg er lei, rett og slett!

Det sliter meg også ut. Jeg har jo blitt impotent, føler jeg. Er liksom i en ond sirkel. Vet ikke lenger hva jeg føler. Har satt mine behov til side. Nå føler jeg meg ensom i hans selskap. Håper du finner ut av dette. Vi lever bare en gang. Klem til deg.

Gjest Emmanuelle
Skrevet (endret)

Jeg tror dette er en felle veldig mange faller i, man glemmer at det er viktig å være kjærester utenfor soverommet.

For maaange år siden leste jeg en artikkel om topp20-programlederen Nicholas Carlie og hans daværende kone. Han sa at for å beholde gnisten kysset de 3 ganger om dagen.

Jeg husker jeg syntes dette var forferdelig lite, og leste senere at forholdet ikke holdt.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år og når vi er sammen så kysser vi sikkert 30-40 ganger om dagen. Hadde soverommet vært det eneste stedet vi hadde vært intime så hadde jeg følt meg som "friends with benefits" og det er ikke en god følelse.

Endret av Emmanuelle
Gjest klineløs
Skrevet
Jeg tror dette er en felle veldig mange faller i, man glemmer at det er viktig å være kjærester utenfor soverommet.

For maaange år siden leste jeg en artikkel om topp20-programlederen Nicholas Carlie og hans daværende kone. Han sa at for å beholde gnisten kysset de 3 ganger om dagen.

Jeg husker jeg syntes dette var forferdelig lite, og leste senere at forholdet ikke holdt.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i 3 år og når vi er sammen så kysser vi sikkert 30-40 ganger om dagen. Hadde soverommet vært det eneste stedet vi hadde vært intime så hadde jeg følt meg som "friends with benefits" og det er ikke en god følelse.

I mitt tilfelle, var det slik fra dag en. Jeg ser at jeg enten må leve med det eller å bryte. :snurt:

Skrevet

Er veldig enig, vi rører ved hverandre mye. Vi er bare på ett år enda da, men vi er begge slik at vi MÅ ha kroppskontakt og det kommer nok ikke til å endre seg.

Men man må passe på at det ikke blir rutine også. Har flere ganger tenkt at vi kysser bare fordi vi kan og "skal" og glemmer litt følelsene bak det. Gylden middelvei, det er min favorittgate ;)

Skrevet

Jeg så et program en gang om et gammelt ektepar som hadde vært gift siden de var ungdommer, og det beste rådet de hadde som de selv har fulgt er å alltid si jeg elsker deg hver dag og mene det. Og ble det sagt mens den ene eller begge to var irriterte og kanskje ikke mente det like mye der og da, så sørget de alltid for at de mente det ved kveldens slutt ved at de snakket ut om det som stod i veien før de la seg. Dette hørtes forferdelig traust ut når det kom fra meg. Gamla sjøl forklarte det så godt at jeg tenke det var det beste rådet jeg noen gang har hørt :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...