berta88 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) heihei=) hvordan kan enn vite om en person liker deg? jeg har det slik at jeg liker en gutt, men så har vi bare kontakt på sms.. vi ble kjent når vi jobba sammen.. av og til er det slik at jeg prøver å ikke sende han mld å se om han tenker på meg og får å ikke virke masen. å da er det alltid slik at han sender meg mld om noen få dager. jeg har så lyst å si at jeg liker han men da kan jeg ikke vite om ting skjærer seg.. så vet ikke helt hva jeg skal gjør? :gjeiper: noen råd? håper på noe svar=))) Endret 26. oktober 2009 av berta88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #2 Del Skrevet 27. oktober 2009 heihei=) hvordan kan enn vite om en person liker deg? jeg har det slik at jeg liker en gutt, men så har vi bare kontakt på sms.. vi ble kjent når vi jobba sammen.. av og til er det slik at jeg prøver å ikke sende han mld å se om han tenker på meg og får å ikke virke masen. å da er det alltid slik at han sender meg mld om noen få dager. jeg har så lyst å si at jeg liker han men da kan jeg ikke vite om ting skjærer seg.. så vet ikke helt hva jeg skal gjør? :gjeiper: noen råd? håper på noe svar=))) la han være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå