Rime Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Trenger tips til en bra barne-cd... Har en gutt på halvannet som elsker musikk, og danser og klapper og synger med :D Noen som kan anbefale en fin CD til barn på hans alder?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Min erfaring er at barn liker det meste så lenge det er musikk. Men vet mange barn elsker kaptein sabeltann og olsenbanden. Men siden han er så liten, så tror jeg kanskje han blir glad bare det er musikk.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Putumayo gir ut såkalt "verdensmusikk", og plata African playground (afrikansk barnemusikk) har vært en kjempehit her i huset.
zitrus Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Minsten vår likte veldig godt gammel Motown-musikk da hu var lita. F.eks. Supremes. Finn en samleplata med 60-talls musikk. Utrolig behagelig for hele familien! Kaptein Sabeltann og all annen typisk barnemusikk blir veldig slitsomt på 8 timers biltur. :-) Annen musikk med klar rytme/tromme er også egnet. Som andre skriver, små barn er ofte fornøyd med dette, trenger ikke være den typiske barnemusikken. Om du likevel vi ha koselig barnemusikk finnes det en serie som heter. "Barnas viser".
PiriPiri Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har denne: http://cdon.no/musikk/diverse_artister/bar...284cd%29-936451
Rime Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 27. oktober 2009 Tusen takk for masse fine tips, nå blir det CDer til gutten:)
jente 79 Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Vi har denne. Har også dyrene i hakkebakkeskogen. Blir litt i meste laget på en lang kjøretur ja....
Susan Sto Helit Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 Vi har hatt stor glede av en CD som heter "Kvirre Virre Vitt" Og som er kjente artister som synger barnesanger. Litt bedre for oss voksne å høre på, men ikke på en måte som ødelegger gleden for barna. Er en litt gammel CD da, så jeg vet ikke hvor man får tak i den jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå