Emmeline81 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har blitt forelsket i en mann på 47 år.. og er 28 selv. Jeg kjenner ham godt fra før, da vi har jobbet sammen i 2 år (og har hatt et veldig godt arbeidsforhold).. Nå skal jeg snart begynne i ny jobb, så det blir ikke noe problem at vi er kolleger. Jeg har vært gift før (i litt over ett år) og har ett lite barn. Han er fremdeles gift, men de skal gå fra hverandre. Han har to større barn fra før. Vi har vært masse sammen i all hemmelighet den siste tiden, og det fungerer kjempebra mellom oss... men 19 år, er det for mye? Han er klar over at et forhold med meg vil innebære ny runde med småbarn og sånn.. Og han har lyst til det.
Gjest farge Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Utgjør aldersforskjellen et problem for dere? Hvis ikke, er det vel ikke noe å spørre om heller.
I Grosny Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Jeg har blitt forelsket i en mann på 47 år.. og er 28 selv. Jeg kjenner ham godt fra før, da vi har jobbet sammen i 2 år (og har hatt et veldig godt arbeidsforhold).. Nå skal jeg snart begynne i ny jobb, så det blir ikke noe problem at vi er kolleger. Jeg har vært gift før (i litt over ett år) og har ett lite barn. Han er fremdeles gift, men de skal gå fra hverandre. Han har to større barn fra før. Vi har vært masse sammen i all hemmelighet den siste tiden, og det fungerer kjempebra mellom oss... men 19 år, er det for mye? Han er klar over at et forhold med meg vil innebære ny runde med småbarn og sånn.. Og han har lyst til det. Hvilket tidsperspektiv har du? Hvis dere får barn, så blir han nesten 70 før de blir 20, og det kan være helt greit hvis han holder seg litt i form, og ikke forkorter liv og helse med tobakk. Statistisk , så dør han 20 år før deg. Men er dere lykkelige og på bølgelengde, så kan dere få 30 fine år med grei helse sammen, før alderen tar skikkelig tak i han. Og det er jo en lysende framtid, sammenlignet med andre 28 -åringer som finner seg jevnaldrende som dumper dem etter 9 måneder. Endret 26. oktober 2009 av I Grosny
Gjest Nattvette Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Om du liker fyren, og han liker deg, så ser eg ikkje noe problem med at han er ein del eldre. Du er tross alt voksen og det er han også.
Gjest Gjest_Pasta_* Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Generelt sett synes jeg det bare er ekkelt på alle mulig måter. Men hver sin smak antar jeg. Det kunne vært faren din..
Bellatrix Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Det kunne vært faren din.. Teoretisk sett så kan man bli pappa ganske så tidlig, så hvis det skal være et argument har man ikke mye å gå på i forhold til alder. De er voksne mennesker, det er det viktigste. Hadde han vært 30-40 år eldre hadde jeg nok reagert, men når begge er voksne er ikke 19 år så mye. Det eneste jeg reagerer på er at han er gift og at de har vært sammen i hemmelighet.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har blitt forelsket i en mann på 47 år.. og er 28 selv. Jeg kjenner ham godt fra før, da vi har jobbet sammen i 2 år (og har hatt et veldig godt arbeidsforhold).. Nå skal jeg snart begynne i ny jobb, så det blir ikke noe problem at vi er kolleger. Jeg har vært gift før (i litt over ett år) og har ett lite barn. Han er fremdeles gift, men de skal gå fra hverandre. Han har to større barn fra før. Vi har vært masse sammen i all hemmelighet den siste tiden, og det fungerer kjempebra mellom oss... men 19 år, er det for mye? Han er klar over at et forhold med meg vil innebære ny runde med småbarn og sånn.. Og han har lyst til det. Vi her inne kjenner ingen av dere. Det kan gå kjempebra,men det behøver heller ikke funke. Hvorfor møtes dere i hemmelighet? Reagerer på at du skriver"han skal gå fra kona" Når? han finner ike tidspunktet? SER FOR MEG EN MANN I ET EKTESKAP SOM SKRANTER Vert gift lenge, det sexuelle er skrantene, de hr kjørt seg fast. Elskerinne som er yngre enn kona, han får den til å stå etter langvarig dvale...oi,oi Hvor lenge var Eva i paradis da? tenk deg om
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Aldersforskjellen i seg selv er ikke noe problem. Men tida generellt kan bli det. Når du er 35, så er han 54. Når du er 40 så er han 59...Og DA kan aldersforskjellen gjøre seg bemerket i temmelig mye.
Emmeline81 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #9 Skrevet 26. oktober 2009 Møtes i hemmelighet først og fremst fordi vi ikke ønsker at det skal komme ut på jobb før jeg har begynt i den nye jobben, og selvfølgelig fordi han teknisk sett fremdeles er gift. Vi har satt over jul som et felles mål på å kunne gå ut offentlig med forholdet..
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 (47/2)+7 = 30,5 30,5 > 28 Nei, det er ikke ok.
Tante Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Skal han gå fra kona pga. deg? Kommer han da til å gå fra deg pga. hun nye? Det er det som bekymrer meg mest, ikke alderen Selv er jeg 11 år yngre enn kjæresten min. Hadde aldri trodd det skulle funke, men bryllupet står neste år Når man har kommet så langt i livet tror jeg alder har lite med saken å gjøre.
Emmeline81 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #12 Skrevet 26. oktober 2009 :rødme: Aldersforskjellen i seg selv er ikke noe problem. Men tida generellt kan bli det. Når du er 35, så er han 54. Når du er 40 så er han 59...Og DA kan aldersforskjellen gjøre seg bemerket i temmelig mye. ¨ Det er egentlig akkurat dette jeg tenker litt på... men jeg er jo så innmari glad i mannen. Også lurer jeg på hvordan det vil bli i forhold til venninner og familie..hva de kommer til å si. Vet jo at man ikke skal tenke på hva andre synes, men det spiller jo en rolle når alt kommer til alt..
Emmeline81 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #13 Skrevet 26. oktober 2009 Skal han gå fra kona pga. deg? Kommer han da til å gå fra deg pga. hun nye? Det er det som bekymrer meg mest, ikke alderen Selv er jeg 11 år yngre enn kjæresten min. Hadde aldri trodd det skulle funke, men bryllupet står neste år Når man har kommet så langt i livet tror jeg alder har lite med saken å gjøre. Går ikke fra henne pga meg, de har hatt et dårlig ekteskap i lang tid.. og begge har ønsket å gå fra hverandre. Men er vel ofte lettest å fortsette i den gamle tralten en stund... Tror nok at vårt forhold kan virke inn på hvor fort bruddet mellom dem blir et offentlig faktum.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #14 Skrevet 26. oktober 2009 Går ikke fra henne pga meg, de har hatt et dårlig ekteskap i lang tid.. og begge har ønsket å gå fra hverandre. Men er vel ofte lettest å fortsette i den gamle tralten en stund... Tror nok at vårt forhold kan virke inn på hvor fort bruddet mellom dem blir et offentlig faktum. Lettlurte småpiker....
Gjest Sesam Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er 27 kjæresten 40, det er ikke noe problem for oss. Alder har ikke mye å si har jeg funnet ut. Først når vi begynte å date, tenkte jeg litt over at 13 års aldersforskjell er mye, men som sagt så er personen man liker og ikke alderen deres. Jeg visste jo ikke hvor gammel han var da jeg ble så betatt av han og jeg likte han ikke mindre da jeg fikk vite hvor gammel han var. Jeg er som nyforelsket fortsatt :rødme:
Gjest Purple Haze Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 Hvis denne mannen har vært gift lenge, og går rett fra kona til deg, tror jeg aldersforskjellen blir det minste problemet mellom dere.
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #17 Skrevet 26. oktober 2009 oh, fikk ikke med meg at han var gift.. Med mindre han allerede HAR flyttet ut, og du ikke har NOE annet å forholde deg til, annet enn hans ord for at han har det dårlig. Og at de skal skilles. Så har du gått på en jævla smell jente...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg synes alderforskjellen er for dryg. Langsiktig sett sitter du hjemme med en pensjonist når barna dine er ute av redet og du er klar for andre ting. Men dere som sier at han aldri kommer til å gå fra kona- Jo, hvorfor skulle han ikke det? mange forlater sin partner for en annen. det er verken feil eller uvanlig. Min mann gikk fra sin kone i sin tid, og vi har mange gode år både bak oss og foran oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå