Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :jepp:

Jeg lurer på hvilken nettsider dere er innpå "til vanlig"? Jeg leser avisene på nett, er selvfølgelig på kg, også klikk.no, men etter det føler jeg liksom at jeg ikke har mer igjen. Noen tips til gode nettsider?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du følger med på noen blogger, samle dem på bloglovin.com eller noe lignende, det digger jeg - det blir som en slags nettavis med bare innlegg jeg har valgt selv.

Gjest En gjest
Skrevet
Hei :jepp:

Jeg lurer på hvilken nettsider dere er innpå "til vanlig"? Jeg leser avisene på nett, er selvfølgelig på kg, også klikk.no, men etter det føler jeg liksom at jeg ikke har mer igjen. Noen tips til gode nettsider?

Hva med www.stumbleupon.com. Der finner du variert stoff.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg sjekker hva vennene mine gjør på facebook, sjekker av og til moter på www.kk.no og www.elle.no. Leser om filmer og skuespillere på www.imdb.com og sjekker opp ting jeg lurer på på www.wikipedia.org. Av og til ser jeg på videoklipp på www.youtube.com, men det er egentlig sjelden. Det er morsommere når man er flere som ser sammen. :) Jeg liker spillene på www.gamesgames.com og reisespillene på www.aftenposten.no/reise/test_quiz. Hvilke aviser leser du forresten? Jeg er nesten aldri på vg.no lenger, jeg leser heller seriøse nyheter på www.aftenposten.no eller www.dn.no og kjendissladder på www.seher.no.

Nå har du vel litt å finne på. :)

Gjest Gjest_trine_*
Skrevet

Jeg sitter her, leser så å si alt.. Man kan bli smart av det hehe.

gå inn på blogg.no hvis du har interesse av å lese blogger!

Det finnes masse smart, men akk så mye dumt også.. Men veldig underholdende.

Sitter en del på finn.no også! Leter etter bra kjøp, ting som kanskje er gratis og gies bort hvis det er noe du trenger!

Spille diverse små-spill.. bejewelled, tetris, skytespill..

Nå for tiden kan du jo også gå inn på diverse materielle sider og se på julegaver!?

Nå var jeg flink synes jeg

Skrevet (endret)

Jeg med på en del blogger. Når jeg har funnet en blogg jeg liker ser jeg gjerne på de bloggene som han/hun anbefaler/følger. Jeg ser også på bloggene til noen av dem som kommenterer hos bloggene jeg liker. Vips, så har du funnet (altfor) mye mer spennende å lese. :)

Endret av Grønt blad
Skrevet (endret)

Går inn på http://icanhascheezburger.com/ én gang om dagen og da har det alltid kommet mye moro. Se også på fanene øverst på siden. Et stykke ned på siden til høyre er det linker til andre lignende sider med morsomme bilder og/eller tekster. Disse er jeg også innom i løpet av "morotiden" (har sett igjennom de kortere sidene og da tar det ca 20 min å se igjennom alt nytt på 15 sider + fanene på lolcats). Detaljer om hvilke sider, kan du få ved pm-forespørsel.

En annen side der man kan finne mye moro er www.iambored.com.

Endret av sofie777
Skrevet

www.fmylife.com - fantastisk kjedsomhetsunderholdning =)

Skrevet

Jeg blogger selv, leser en del forum og nettaviser rundt om i verden, fmylife, mylifeisaverage og slike ting er selvsagt, men så vil jeg tipse om StumbleUpon. Den beste beskrivelsen av SUs funksjon er: Hvis du har noen timer til overs og nekter å bruke dem til noe konstruktivt, så kan du begynne å stumble. ;)

Skrevet

Noen gode der, Zzyzx!

Er kanskje ikke for alle, men jeg har mistet forbausende mange timer til denne siden: www.tvtropes.org

• 1 måned senere...
Skrevet

Tusen takk for alle svar :heiajente: Kjempebra sider dette, har utvidet repetoaret mitt nå :) Og blitt fullstendig avhengig av stumbleupon!! Er nesten så jeg vurderer å fjerne den knappen, får jo ikke gjort noen ting lengre :fnise:

• 2 uker senere...
  • 2 år senere...
Skrevet

Jeg går jevnlig inn på denne http://lifesab.com

Er spesielt bra hvis jeg trenger å trekke litt på smilebåndet.

Her er et eksempel på hva det handler om og som jeg tror noen her kan kjenne seg igjen i.

Today, my girlfriend and I got in a big fight and as usual it ended with her threatening with giving me a 2 week sex restriction period. Today, I finally took action and threatened her back by telling her she couldn't have sex with me for a whole year. In share frustration she immediately agreed to that and as stubborn as she is I'm guessing she actually will make it a big deal to keep her end of the deal. LAB

Man kan også skrive inn dine egne historier og se om folk ønsker at det skal komme på nettsiden. Lykke til med surfingen.

Skrevet

Hele cheezburger-samfunnet. Hovedsiden er icanhascheesburger.com, der finner du linker til alt det andre helt øverst på siden. Jeg har sost bort lassevis med timer på de sidene. :skratte:

Gjest SemperFi
Skrevet

www.artige.no

www.damnyouautorrect.com

www.memebase.com

www.fmylife.com

www.kimjongillookingatthings.tumblr.com

www.collegehumor.com

www.break.com

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...