Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som kjenner til en enkel, og billig rensemetode for ansikt? Jeg er plaget med uren hud, som tørker veldig fort og blir tørr og full av kviser. Har det noe med maten jeg spiser?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kviser kan komme av en rekke ting.

Hvis du virkelig plages med huden din annbefaler jeg å gå til en dermotolog, så finner du ut nøyaktig hva som er riktig for deg.

Skrevet

Nivea har en god og rimelig serie som heter young et-eller-annet. Lys turkise beholdere. vil anbefale deg å bruke rensen med små peelingkorn i, tonicen og kremen. En god start. :)

Ellers skader det selvsagt ikke å drikke masse vann og evt. ta mineral og/eller vitamintilskudd. Har selv hatt gode erfaringer med det.

Lykke til! :)

Skrevet
Kviser kan komme av en rekke ting.

Hvis du virkelig plages med huden din annbefaler jeg å gå til en dermotolog, så finner du ut nøyaktig hva som er riktig for deg.

Takk :) En dermotolog, er det samme som en hudlege da eller?

Skrevet
Nivea har en god og rimelig serie som heter young et-eller-annet. Lys turkise beholdere. vil anbefale deg å bruke rensen med små peelingkorn i, tonicen og kremen. En god start. :)

Ellers skader det selvsagt ikke å drikke masse vann og evt. ta mineral og/eller vitamintilskudd. Har selv hatt gode erfaringer med det.

Lykke til! :)

Takk for tipset, trenger jeg alle produktene i hele serien, eller kan man nøye seg med peeling og rens?

Skrevet

Har du uren hud, vil jeg anbefale deg å bruke skikkelige merker fra hudpleiesalonger. Nivea kan mye mulig gjøre vondt verre, pga dårlige ingredienser.

Har ikke ork til å skrive så mye mer omfattende akkurat nå, men dette temaet er tatt opp mange ganger før her på Kvinneguiden, så søker du litt finner du mye info :)

Men kan nevne at merker som MD Formulations og Decléor pleier å hjelpe for mange. Denne bloggen er dessuten fin å lese, for å lære mer om å ta vare på huden sin:

www.hildechristina.com

Skrevet
Takk for tipset, trenger jeg alle produktene i hele serien, eller kan man nøye seg med peeling og rens?

Trenger ikke alle produktene, men for å få en god start vil jeg anbefale deg rensen med mild peeling effekt, tonicen og ansiktskremen. Dette er greie produkter til en god pris!

Hvis du er villig til å legge mer penger i hudpleien din vil jeg anbefale deg shiseido sin serie for uren hud. Bruker den selv nå og er super fornøyd :)

Skrevet
Har du uren hud, vil jeg anbefale deg å bruke skikkelige merker fra hudpleiesalonger. Nivea kan mye mulig gjøre vondt verre, pga dårlige ingredienser.

Har ikke ork til å skrive så mye mer omfattende akkurat nå, men dette temaet er tatt opp mange ganger før her på Kvinneguiden, så søker du litt finner du mye info :)

Men kan nevne at merker som MD Formulations og Decléor pleier å hjelpe for mange. Denne bloggen er dessuten fin å lese, for å lære mer om å ta vare på huden sin:

www.hildechristina.com

Er til en viss grad enig med deg her, men Nivea er et godt merke innen hudpleie blant "billig-merkene", og et supert alternativ hvis en ikke ønsker å bruke en liten formue på hudpleie (snakker av egen og kunders erfaring). Salongprodukter kan være like "dårlig" som Nivea ettersom huden vår reagerer forskjellig. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...