Gjest luuluu Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Heihei..Jeg er en bruker her på forumet, men er utlogget nå. Dere som er i forhold, har det skjedd at dere har knuffet? Dyttet i hverandre og lign.. Min eks knuffet meg og ristet meg, når jeg satt å jobbet for eksempel. Han var misunnelig på mine talenter som kunstner og behøvde utløp for sine negative følelser. Jeg ble psykologisk misbrukt i dette forholdet, men det er noe jeg sjeldent tenker på eller blir påvirket av. Jeg har nå en ny kjæreste, som er utrolig snill og god..Men i går knuffet han, eller dultet i meg da han ble stresset og irritert på meg. Jeg ble helt utrøstelig resten av kvelden, men det var fordi den usikkerheten jeg hadde i mitt tidligere forhold blusset opp i det nye. Det var utrolig vondt, og jeg sitter her med tårer i øynene hehe. Når jeg gikk fra min eks så sverget jeg på at neste gang så skulle jeg rømme med en gang jeg fikk en slik 'advarsel'. Min kjæreste er veldig snill, han er ikke typen som er irritabel. Det er mulig han bare gikk inn i meg fordi jeg var litt i veien..men han sa ikke unnskyld med en gang og han virker så sur, og panikken slo meg. Jeg vet ikke helt hva jeg vil med denne posten, men det hadde vært hyggelig om dere kunne snakke litt om hva slags erfaringer dere har rundt knuff og dytt i forholdet. Skjer det, tar dere lett på det, hvordan reagerer dere?
pøbelsara Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Dersom du blir livredd og fortvilet, så skal selsvagt kjæresten din rspektere det. Forhold handler om å respektere hverandres grenser. Og når du har den fortiden du har, så er det spesielt viktig at du slipper å oppleve ting som minner det om det vanskelige forholdet du hadde før. Og, det er du som bestemmer hva som er OK for deg. HVis du synes noe er uakseptabelt, og kjæresten din synes du burde akseptere det, så er det du bestemmer hvor dine egne grenser går. Personlig har jeg erfaringer som ville gjort meg helt fortvilet dersom kjæresten min hadde knuffet/dyttet meg -samtidig som han var sur. Snakk til ham og si at det er helt uakseptabel oppførsel - og at du blir både lei deg og redd av det. Dersom han ikke forstår og respekterer dette, så synes jeg du bør gå i tenkeboksen. Personlig ville jeg aldri med vitende og vilje såret noen jeg var glad i - og hvis noen hadde fortalt meg at jeg hadde såret/skremt dem med noe jeg hadde sagt eller gjort, så ville jeg bedt om unnskyldning umiddelbart. Dessuten hadde jeg sørget for å aldri gjøre det samme igjen.
Gjest TS Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Dersom du blir livredd og fortvilet, så skal selsvagt kjæresten din rspektere det. Forhold handler om å respektere hverandres grenser. Og når du har den fortiden du har, så er det spesielt viktig at du slipper å oppleve ting som minner det om det vanskelige forholdet du hadde før. Og, det er du som bestemmer hva som er OK for deg. HVis du synes noe er uakseptabelt, og kjæresten din synes du burde akseptere det, så er det du bestemmer hvor dine egne grenser går. Personlig har jeg erfaringer som ville gjort meg helt fortvilet dersom kjæresten min hadde knuffet/dyttet meg -samtidig som han var sur. Snakk til ham og si at det er helt uakseptabel oppførsel - og at du blir både lei deg og redd av det. Dersom han ikke forstår og respekterer dette, så synes jeg du bør gå i tenkeboksen. Personlig ville jeg aldri med vitende og vilje såret noen jeg var glad i - og hvis noen hadde fortalt meg at jeg hadde såret/skremt dem med noe jeg hadde sagt eller gjort, så ville jeg bedt om unnskyldning umiddelbart. Dessuten hadde jeg sørget for å aldri gjøre det samme igjen. Takk for fint svar Pøbelsara Jeg er veldig enig i det du sier. Når han knuffet meg, så dyttet han meg ut av veien da han forsøkte å fikse noe som hastet, men han var samtidig tydelig irritert over noe jeg rett og slett ikke skjønnte der og da. Jeg fikk intrykket av at han knuffet i meg fordi han var sur på meg, og da fikk jeg med en gang "flashback" til da min eks ristet meg og knuffet i meg, og den følelsen jeg hadde da..jeg visste jo at forholdet ikke var verdt en dritt når han stadig ristet i meg pga misunnelse. Han kastet også ting i ansiktet mitt, når jeg ventet det minst. Det vondeste er kansje følelsen av at noen man er så utrolig glad i ønsker å gjøre noe slikt, og at trygghetsfølelsen raser helt bort. Jeg lurer litt på om jeg overdriver når jeg blir så fortvilet, men følelsene er jo ekte..
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Kjæresten min slår meg, poker meg og dytter med på sengekanter, bordkanter og laptopen min. ER DET RART JEG ELSKER HAM? (Dette skjer forøvrig stort sett i gjensidige bryte/poke/kile-kamper, og skadene blir mer collateral damage. Og han kommer stort sett verst utav det.)
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 Kjæresten min slår meg, poker meg og dytter med på sengekanter, bordkanter og laptopen min. ER DET RART JEG ELSKER HAM? (Dette skjer forøvrig stort sett i gjensidige bryte/poke/kile-kamper, og skadene blir mer collateral damage. Og han kommer stort sett verst utav det.) Haha Når det er selvforskyldt og en del av en spøk så kan jeg leve med et knuff ;D, men når man er sur og rister og dytter hverandre, så er det kansje en annen sak?
tettra Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 jeg har også blitt ristet og puffet av en x. Jeg synes nå at han er en idiot, med masse negativ energi. Jeg vet ikke om du kommer til å tenke på dete til neste gang. Jeg er iallefall utolig sjeleglad for at jeg ikke er sammen med denne fyren lengre. Jeg trenger trygghet, og det har den nye kjæresten min gitt meg i massevis!
Eplefe Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 Haha Når det er selvforskyldt og en del av en spøk så kan jeg leve med et knuff ;D, men når man er sur og rister og dytter hverandre, så er det kansje en annen sak?Da hadde ikke jeg blitt lenge, for å si det slik.
Gjest nightfever Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 En jeg kjenner er sammen med et kvinnfolk som slår og klyper. Man kan tydelig se de røde merkene etter neglene hennes, men det virker ikke som han bryr seg om det! Hun gir seg ikke selv om han sier ifra...og hun gjør det uten grunn.
Gjest ts Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 En jeg kjenner er sammen med et kvinnfolk som slår og klyper. Man kan tydelig se de røde merkene etter neglene hennes, men det virker ikke som han bryr seg om det! Hun gir seg ikke selv om han sier ifra...og hun gjør det uten grunn. Da er hun nok litt gærn..runaway I say !
gompen Skrevet 26. oktober 2009 #10 Skrevet 26. oktober 2009 Når man blir redd for sin egen kjæreste, går man.
Phaedra Skrevet 26. oktober 2009 #11 Skrevet 26. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Pheadra, mod
Gjest Emmanuelle Skrevet 26. oktober 2009 #12 Skrevet 26. oktober 2009 Lekeknuffing er gøy. Hadde aldri akseptert å blitt ristet eller dyttet under en krangel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå