Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #1 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg barberer meg nedentil i bikinikant, og jeg ser ikke ut.. Store røde prikker/utslett overalt.. Det er så ille, at jeg kan ikke dusje sammen med andre etter trening. Det ser mildt sagt for jævlig ut, og jeg skjønner ikke hvorfor ??? Jeg har prøvd å skifte blader og div, men ingenting hjelper.. Har også prøvd med fuktighets krem... Noen tips ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 0 Skrevet 24. april 2002 #2 Del Skrevet 24. april 2002 Hva med å bruke hårfjerningskremen som ble nevnt i en annen tråd her? Det kan jo hende det er mye bedre?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-zloty Skrevet 24. april 2002 #3 Del Skrevet 24. april 2002 Tips! Barber MED hårene og ikke mot Det er sikkert årsaken til problemet, det er ihvertfall det for mannfolk som meg som barberer oss daglig. Hvis vi barberer oppover, så får vi utslett/røde prikker. K. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Candy Skrevet 24. april 2002 #4 Del Skrevet 24. april 2002 Hei! Jeg tror vi har der samme problemet..... Jeg angrer veldi på at jeg begynte å babere meg i det heletatt- iallefall på leggene! Jeg har prøvd hårfjerningskremer, men hårene er der fremdeles, de går litt av på toppen, men man kan se roten ,som er svart, sitter igjen..... Frykteli stygt!!!!!! Dessuten svir hårfjerningskremer, iallefall noen, de jeg har prøvd..... Det finnes en maskin som fjerner hår og det finnes voks, men det gjør visst j...li vondt!! Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre til sommeren.... gå med sykkelshorts og t-skjorte? HEHE.... neida, men jeg gruer meg...... KOZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 24. april 2002 #5 Del Skrevet 24. april 2002 Ha god tid, og bruk den. Prøv å vær veldig forsiktig med høvelen (som skal være helt ny), ikke "rask med deg" alt på en gang. Barber i mange omganger, først med hårene, deretter forsiktig (!) mot, eventuelt på skrå. Huden er sensitiv, og jeg får utslett om jeg ikke er veldig nøye. Det kan også skje om du er for hardhendt - at høvelen kommer for langt ned i huden. Dette har jeg litt problemer med med Mach3, men samtidig er ladyshaven litt for dårlig, så jeg pleier å bruke en kombinasjon. Mach med hårene, ladyshaveren mot. Noe sånt..12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 24. april 2002 #6 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg hadde det problemet tidligere. Det du kan prøve er å barbere deg om kvelden, smør på Aloe Vera-gele. Bruk ikke truse (om natta) så unngår du ekstra irritasjon der du har barbert. Det hjelper iallefall på meg! Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica Skrevet 24. april 2002 #7 Del Skrevet 24. april 2002 Anbefaler hårfjerningskrem for sensitiv hud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. april 2002 #8 Del Skrevet 24. april 2002 Jeg pleide også å bli full av røde prikker når jeg barberte meg nedentil med høvel. Jeg kjøpte meg en Lady Braun Style barbermaskin som jeg bruker i stedet, og den fungerer utmerket. Nå er det slutt på såre, røde prikker.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. april 2002 #9 Del Skrevet 25. april 2002 Dette funker!! Etter du har barbert så skal du skrubbe hardt på huden med en hampvott e.l. Da fjerner du de døde hudcellene og det blir MYE mindre friksjon og irritasjon når hårene kommer ut igjen. Line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Em@lie Skrevet 25. april 2002 #10 Del Skrevet 25. april 2002 Gjør som barbereren gjør. Før du tar høvelen så må du legge på et varm våt håndkle. Da skal du vist slippe disse plagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #11 Del Skrevet 29. april 2002 Det aller beste for bikini-kanten: Voks! Gjør inni *** vondt, men man blir vant til det! Og så blir hårene borte leeeenge! For litt lenger ned og under liksom bruker jeg barberskum, ny høvel og MED hårene. Ingen røde nupper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #12 Del Skrevet 29. april 2002 få en krem hos gynekologen din, som du kan smøre på. Funker veldig bra!!! Husker desverre ikke hva den heter.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2002 #13 Del Skrevet 29. april 2002 Det som funker for meg er å barbere i dusjen - smøre inn området med parfymefri såpe - og så barbere. Absolutt prøveverdig! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå