Gjest Gjest_Forvirret_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 I helgen var jeg på hyttetur alene med bestekompisen min, begge 30 år gamle. Vi har vært gode venner i 6 år og har delt mange gleder og sorger med hverandre. Våre felles venner har alltid spurt om når vi skal innse at vi er skapt for hverandre, og etter hver alene-tur er de nysgjerige på om noe har skjedd. Og denne helgen skjedde det. Og det føltes veldig rett, men samtidig veldig uvant å vise den intime siden av seg selv. Det var ikke flaut morgenen etter, tvert i mot. Allikevel har jeg adri følt meg så sårbar som nå. Og jeg er så redd for å rote det til. Noen der ute som har vært i samme situasjon, og som har noen gode råd?
Breakeven Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Ja, jeg var bestevenn med eksen min før vi ble sammen. Men nå i ettertid tror jeg at han ville ha meg som bestevenninne slik at han kunne komme nærmere innpå meg, for og legge inn aksjer. Vi var bestevenner i kanskje 1 halvt år før det skjedde noe. Men dere har kjent hverandre lenge og jeg sier go for it. Det eneste som er kjipt er at om det blir slutt så mister du antageligvis bestevennen din, det gjorde jeg.
NoAngel Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 jeg skal gifte meg med min bestevenn snart :rødme: det tok meg 1 år å innse at det var mer enn bare vennskap. mest pga at han er nesten 7 år yngre enn meg. men da han fortalte meg hva han følte, måtte jeg bare innse at det finnes ingen jeg heller vil ha hos meg enn han. ingen jeg stoler så mye på, eller gjør meg så glad!! lykke til! glad på dine vegne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå