Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Brudepiken min er 4 år og har tynt, glatt hår. Tenker kanskje det hadde vært best med en fin hårbøyle eller noen søte klemmer.. Hva skal deres brudepiker ha?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #2 Skrevet 28. oktober 2009 det er mye søtt til små brudepiker! en fin hårbøyle er jo søtt. pariserfletter; enten to langs hodet. eller en langs pannen (hvis du forstår hva jeg mener). en liten tiara. blomst i håret.
Gjest Gjest Skrevet 29. oktober 2009 #3 Skrevet 29. oktober 2009 Har hun langt nok hår til å krølle det med krølltang? Da ville jeg isåfall gjort det for å få litt volum i håret hennes og evt pyntet med en blomst eller et fint diadem.
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Har hun langt nok hår til å krølle det med krølltang? Da ville jeg isåfall gjort det for å få litt volum i håret hennes og evt pyntet med en blomst eller et fint diadem. Takk for tips,men jeg er egentlig ikke så fan av å bruke krølltang på 4-åringer. Da blir de seende så veslevoksne ut,vil at hun skal se naturlig ut og se ut som en 4-åring. Men det er bare min mening..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå