Gå til innhold

Kjedelig med bare slør?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet

Jeg skal ha et langt slør som er like langt som slepet. Håret mitt skal være krøllet og løst satt opp i en lav "knute" med sløret hengende lett over. Virker som "alle" skal ha tiara,diadem,perler eller blomster i tillegg til sløret. Er redd for at det skal se kjedelig ut med bare slør? Men føler ikke tiara og bling bling er noe for meg... Noen andre som kun skal ha slør? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke slør, men om jeg skulle hatt det, ville jeg ikke hatt tiara eller annen pynt i håret. Stort sett synes jeg det blir alt for mye med både slør og pynt. Hvordan resten av kjolen er spiller jo selvfølgelig også inn.

Skrevet

Jeg hadde verken slør eller tiara. Bare en glitrende kam bak i frisyren. Syns uansett det fort kan bli litt mye med både slår og tiara, jeg også.

Skrevet

Jeg hadde slør under vielsen og under fotograferingen, etter det tok jeg det av og hadde håret løst. orket ikke masse perler og glitter, jeg er ikke sånn til vanlig, og ønsket å se ut som en litt finere versjon av meg selv, ikke som en helt annen person.

Skrevet

Jeg hadde bare slør. Synes det ofte ser litt 'overmøblert' ut oppe på hodet; ut når man har slør og tiara. Med bare slør blir det litt mer sånn enkel eleganse.

Skrevet

Jeg er ingen glitter- og tiarajente, så jeg hadde kun slør festet i nakken, dvs hadde en liten brosje i sølv og emalje festet i håret, men denne syntes bare bakfra (var første smykket jeg fikk av mannen...).

Skrevet

Min venninne hadde bare slør og så fantastiks ut:)

Jeg velger derrimot både slør og tira;) Kjolen min er ganske enkel så jeg syntes det passet å ha litt mer tilbehør til. Tiaraen min er forøvrig veldig enkel (en rad med perler og stener). Hvor mye pynt man velger med andre ord avhengig av både person og kjlen man har valgt:)

Gjest Flowers
Skrevet

Tiara var helt uaktuelt for meg, så jeg hadde bare slør. Dette er ganske enkelt en smakssak. :)

Gjest Gjest_Bjørg_*
Skrevet
Tiara var helt uaktuelt for meg, så jeg hadde bare slør. Dette er ganske enkelt en smakssak. :)

Tusen takk for alle svar!

Har kommet frem til at jeg må følge min egen sti og da blir det enkelt og greit bare slør..I`m just a simple girl.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...