Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hei. Meg og familien (mamma, pappa, bror og kjæresten min) reiser til London i begynnelsen av januar 2010. Vi har mye planlagt, men jeg føler at det ikke er så mye å finne på for mannfolkene som ikke er så glad i å shoppe. Vi skal på musical (We will rock you), diverse turistatraksjoner, madamme toussauds ilag. Guttene skal på fotballkamp den ene dagen mens jeg og mamma skal ha en shoppingrunde. Er det noe annet guttene kan gjøre mens meg og mor shopper? De er glad i musikk, film og pc/playstation spill, er de noen store butikker som selger slikt?
Lizzee Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 (endret) Det er butikker som selger slikt ja. F.eks. HMV (som du lett finner i 150.Oxford Street) Zavvi (i 14.-16. Oxford Street), ChappellofBondStreet (finner ingen link som virker) i 152-160 Wardour Street er en fantastisk instrument/musikk-butikk., Forbidden Planet i 179 Shaftesbury Avenue. Det er noen jeg kommer på. Endret 27. oktober 2009 av Lizzee
Kjetil E Skrevet 30. oktober 2009 #3 Skrevet 30. oktober 2009 Hei. Meg og familien (mamma, pappa, bror og kjæresten min) reiser til London i begynnelsen av januar 2010. Vi har mye planlagt, men jeg føler at det ikke er så mye å finne på for mannfolkene som ikke er så glad i å shoppe. Vi skal på musical (We will rock you), diverse turistatraksjoner, madamme toussauds ilag. Guttene skal på fotballkamp den ene dagen mens jeg og mamma skal ha en shoppingrunde. Er det noe annet guttene kan gjøre mens meg og mor shopper? De er glad i musikk, film og pc/playstation spill, er de noen store butikker som selger slikt? Gutta er vel fotballinntresert skjønner jeg, hva med en omvisning på Wembley stadion. 90 minutters rundtur hvor du for med deg det viktige. Med en tur på den vanlige tribunen (Øverste av de tre etg. tribunen er bygget i). Omvisning i Englands garderobe tur ut spiller tunellen og frem dit trener og inbyttere sitter. Tur opp alle trappetrinnene som spillerne går etter de store finalene for å hente Trofeet på Kongetribunen. Kan være lønnsomt isåfall og bestille biletter på nett på forhånd. For å komme dit tar man enklest t-banen til Wembley park. Når du kommer ut fra stasjonen kan du ikke unngå å se stadion noen få hundre meter unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå