Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hvor kjøper dere dette? Vil ha en enkel hvit søt liten kurv, og har sett mange på nettbutikker,men synes de ofte er veldig dyre. Har vært rundt på feks.Plantasjen o.l.,men de har ikke det jeg leter etter...hvor kjøpte dere kurv?
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Masse billig på ebay. Bare søk på: wedding flower basket, så kommer det opp masse!!
Cæmis Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 vet ikke om du har sett på decorium.no? har ikke peiling på prisen, mendu kan jo ta en titt...
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Masse billig på ebay. Bare søk på: wedding flower basket, så kommer det opp masse!! E-bay virker genialt, men jeg har ikke peilig på åssen det funker, virker så omfattende å sette seg inn i,syns jeg..
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #5 Skrevet 26. oktober 2009 vet ikke om du har sett på decorium.no? har ikke peiling på prisen, mendu kan jo ta en titt... På decorium koster de 399,-. Er jo ikke det dyreste jeg har sett, men synes fortsatt det er mye penger å bruke på ei kurv..
Cæmis Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 På decorium koster de 399,-. Er jo ikke det dyreste jeg har sett, men synes fortsatt det er mye penger å bruke på ei kurv.. Ja det er kurven sin det til 399..
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #7 Skrevet 26. oktober 2009 E-bay virker genialt, men jeg har ikke peilig på åssen det funker, virker så omfattende å sette seg inn i,syns jeg.. Ikke så veldig omfattende=) Om du benytter paypal, så er det egentlig bare å fylle ut kortnr og litt div info..så er det gjort!!!
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #8 Skrevet 26. oktober 2009 Ikke så veldig omfattende=) Om du benytter paypal, så er det egentlig bare å fylle ut kortnr og litt div info..så er det gjort!!! Men åssen går jeg frem? Altså når jeg finner noe jeg er interessert i å kjøpe, hva er neste steg? Og hva skjer videre? Jeg er helt håpløs på sånne ting..har spurt venner om de kan E-bay,men de har heller ikke satt seg inn i det enda.. Trenger å bli forklart en idiotsikker fremgangsmåte..
Gjest Gjest_Bjørg_* Skrevet 26. oktober 2009 #9 Skrevet 26. oktober 2009 Ja det er kurven sin det til 399.. Ja,ikke sant? Synes det er ganske dyrt..men har sett brudepikekurver opp til 700,-. Helt vilt,spør du meg!
Gjest Gjest_Tina_* Skrevet 6. november 2009 #10 Skrevet 6. november 2009 www.amante.no har noen fine og ikke minst rimeligere! http://www.amante.no/index.php?main_page=a...mp;keyword=kurv Har handlet der selv, de er superrask!
Gjest ebay Skrevet 7. november 2009 #11 Skrevet 7. november 2009 Jeg kjøpte blomsterkurv + ringpute på ebay til under 200 tilsammen! Og superrask levering. Kjøpte også hårpynt, diadem..bordkort(små kurver) + såpebobler derfra. ANBEFALES!!!
Petalouda Skrevet 15. april 2013 #12 Skrevet 15. april 2013 Noen som vet hvor man får kjøpt sånne i Norge som ikke koster en formue .. ?
Gjest dette Skrevet 15. april 2013 #13 Skrevet 15. april 2013 E-bay virker genialt, men jeg har ikke peilig på åssen det funker, virker så omfattende å sette seg inn i,syns jeg.. Jeg har kjøpt en del på ebay, og har alltid fått det jeg har bestilt, ofte vedlig godt innpakket. For å ha det sikrest mulig, gjør sånn: Se etter merket "top rated seller" (det ser ut som en gul "diplom-brosje") På toppen, trykk på Sort: "price+shipping lowest first" eller "best match" bruk paypal, som er gratis å opprette og gratis å ha. det gjør at du kan handle tryggere og lettere på nett:) om du vil være enda sikrere, kan du lese omtaler om selgeren også: Man trykker seg inn på den varen man vil se mer på, og oppe, til høyre, står det " seller information". Under den teksten, kan du trykke på tallet ved siden av stjerna, for å se hva andre har skrevet om selgeren ( om de sendte varen fort, om varen var som beskrevet, om varen var hel osv).
Evie Skrevet 15. april 2013 #14 Skrevet 15. april 2013 Om du tenker på en sånn hvit flettet så mener jeg å ha sett det på mester grønn for noen år siden. Kan være verdt en titt..
Evie Skrevet 15. april 2013 #15 Skrevet 15. april 2013 Her har de mange men ikke så billige: decorium.no
AnonymBruker Skrevet 15. april 2013 #16 Skrevet 15. april 2013 Nille, eller Plantasjen? Ikea? Anonym poster: 16a9107eb46202755381ec2d56da5e45
CathFoto Skrevet 15. april 2013 #17 Skrevet 15. april 2013 Du burde lære deg Ebay og Etsy, enkelt, bedre utvalg og billig. Men om ikke så alle hagesentre, Nille og Europris har slikt.
Bridezilla2013 Skrevet 16. april 2013 #18 Skrevet 16. april 2013 Vi kjøpte til 50,- på ebay. Kjempefin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå