Gå til innhold

Endre passord Telenor Online (epost)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en såkalt "familiekonto", dvs at jeg har mitt eget brukernavn og passord under hovedkontoen (med et annet brukernavn/passord). Jeg sjekker e-post på www.online.no, har altså ikke noe fast e-postprogram på laptop'en min. Har trådløst nettverk (D-link router).

Av en eller annen grunn fikk jeg ikke logget inn på e-postkontoen min (altså familiekontoen) i hele går. Tenkte at nå har ammetåka skikkelig slått inn og at jeg hadde rotet med tallkombinasjonene i passordet eller noe. Siden jeg ikke har dette passordet skrevet ned noe sted, gikk jeg inn på administrasjonssidene til Telenor Online og fikk et nytt passord. Fremdeles får jeg beskjed om at brukernavnet eller passordet er ugyldig, selv nå et døgn senere. Ifølge administrasjonssiden er brukernavnet mitt "riktig" og aktiv. Jeg får logget på med hovedkontoen uten problemer.

Nå ser jeg på administrasjonssidene at jeg visstnok må legge det nye passordet inn på pc, modem eller ruter etter å ha fått nytt passord - for at jeg skal kunne koble meg til internett. Jeg synes dette høres veldig rart ut, men skal på ingen måte skryte på meg å ha for mye teknisk innsikt...

- Er det dette som gjør at jeg ikke får logget på e-postkontoen min?

- I så fall, hvorfor må passordet mitt legges inn i ruteren? Så vidt megg bekjent, har det opprinnelige passordet mitt aldri blitt registrert der tidligere...

HJELP!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...