Gjest Gjest_mona_* Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hei ! Jeg har funnet noen klær på nelly.no jeg ønsker å bestille, men er usikker på størrelsen, er klærne små, store eller vanlig i størrelsen. Jeg er til vanlig en mellomting mellom m og L. Noen som vet ?
Amalie_85 Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg bestilte derfra i fjor var det vel. Vant gavekort her inne på julekalederen. Men jeg var vanligvis en størrelse M men i følge deres størrelseguide var jeg størrelse L, men ingen ting passet meg i størrelse L av det jeg bestilte. Så ta det du vanligvis går med. Så håper jeg det ikke tar så lang tid før du får varene dine
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Bestilte et skjørt der i fjor. Det lå i postkassa etter bare noen dager, og det var str. L som jeg vanligvis bruker. Satt som et skudd!
Gjest Gjest_shoppeholiker_* Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Hei ! Jeg har funnet noen klær på nelly.no jeg ønsker å bestille, men er usikker på størrelsen, er klærne små, store eller vanlig i størrelsen. Jeg er til vanlig en mellomting mellom m og L. Noen som vet ? Bestillte en størelse mindre enn jeg pleier å bruke,likevel var den altfor stor! Men kan være at jeg bare var uheldig da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå