Gå til innhold

Finner ikke lommeboka. Panikk.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vet det høres dumt ut å gjemme lommeboka, men jeg ventet besøk og var ikke sikker på om A ble med. A er kjent for at ting blir borte og for å være ustabil under rus. Jeg kjenner ikke A personlig, men har hørt litt. Det er ikke mitt problem for A kom ikke, men det kom noen andre som jeg kjenner. Jeg stresset veldig, ryddet og gjemte bort lommeboka og sterke smertestillende mens jeg tok par glass vin.

Og nå finner jeg ikke lommeboka, men jeg har stresset mens jeg har sett overalt. Paralgin F fant jeg i går. De husket jeg hvor jeg la, men mens jeg ryddet (flyttet rot) husker jeg ikke hvor jeg la lommebok med kortene.

Jeg har ikke sett i fryseboksen, vaskemaskinen og ikke øverst i skapene. Tror ikke de som var her tok den for de satt bare i stua.

Snart ringer jeg spåtelefonen. :sjenert:

Har panikk og da nytter det ikke å lete. Noen som har erfaring med spåtelefonen? For meg høres det useriøst ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Prøv dette I allefall før du prøver spåtelefonen...

Ikke at jeg nødvendigvis tror det virker da :fnise:

Endret av Ella_Grey
Skrevet
Prøv dette I allefall før du prøver spåtelefonen...

Ikke at jeg nødvendigvis tror det virker da :fnise:

Nei, virker kanskje ikke, men jeg måtte le litt nå for jeg vil jo bruke masse penger på en telefon, men hvor mye koster det cirka? Jeg skal jo bare høre hvor den :kjefte::snurt: lommeboka har tatt veien.

Nå har jeg tatt ut tøy fra vaskemaskinen, sett i skittentøyskurven, i tørketrommelen, i fryseboksen, øverst i skapene. Men ikke i boden og ikke på gjesterommet. Jeg har ikke sett i oppvaskmaskinen...enda. Føler meg ganske sprø nå. Jeg vil ikke anklage de som var her, for jeg har garantert ikke gjemt lommeboka i stua eller på badet. Sannsynligvis ikke i boden heller. Der er det jo bare rot.

Hjelp!

Jeg må kanskje sperre kortene, men jeg husker at jeg gjemte den, men ikke hvor og jeg har mye rot å gå igjennom. Poser og esker med papirer og jeg er liksom ikke i modus til å rydde for det plager meg at jeg ikke finner den.

Innerst inne må jeg jo ha lagret hvor jeg har gjemt den, i hjernen men jeg har panikk så jeg leter og roter rundt.

Skrevet

Har du lagt den under madrassen kanskje... madrass.... penger..... høres logisk ut :klø:

Skrevet

Problemet er at jeg er litt dårlig i engelsk. Bortsett fra at jeg ikke finner lommeboka igjen.

Hvis jeg ringer en vanlig spådame som kg har linker til, er det noen der som er flinkere enn andre til å se hvor bortkomne gjenstander er? Bruker de like lang tid som om jeg spør om kjærligheten?

Vet om en som brukte 5-600 kroner hver gang hun ringte. Tror hun har sluttet med det nå for hun har funnet en mann.

Koster det mer fra mobil? Jeg skal gå igjennom gjesterommet en gang til nå.

Fy f...det hadde nesten vært bedre om den hadde blitt stjelt enn at jeg har panikk og leter og leter. Da hadde jeg bare sperret kortene.

Gjest Gjest_manda_*
Skrevet

Har sett under madrassen, under sengene, i andre vesker, i alle jakkene... blant klærne i skapene. Vet ikke hva jeg har tenkt når jeg gjemte den. Husker at jeg måtte gjemme den et sted det var enkelt for meg å finne den igjen.

Men... :sjenert:

Skrevet

Har du sett i kommoder/skuffer som er nær gangen din da ?

Skrevet
Har du sett i kommoder/skuffer som er nær gangen din da ?

Jeg har sett overalt nå. Øverst i skapene, under puter og tepper pluss alle de andre stedene. Men jeg har hatt panikk så nå har jeg en liten pause i letingen. I boden har jeg ikke rotet. Der er det bare rot. Jeg hadde ikke mye cash i lommeboka, men kortene var jo der.

Begynte å lete i går fordi jeg skulle se om jeg hadde vunnet i lotto. Det endte med at jeg lå lenge våken før jeg sovnet og ikke fordi jeg hadde vunnet... Å ringe en spådame som tar 30 kroner minuttet har jeg ikke lyst til, for å høre at de ikke vet hvor den er. Kansje boden er løsningen? Det er ikke så mye rot der, men jeg er så lei av å lete nå.

Skrevet

Slapp av, den er jo i huset er sted. :) Ta det med ro og kansje du kommer til å huske hvor du har lagt den!

Spør også paranormal.no ;D

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Vet det høres dumt ut å gjemme lommeboka, men jeg ventet besøk og var ikke sikker på om A ble med. A er kjent for at ting blir borte og for å være ustabil under rus. Jeg kjenner ikke A personlig, men har hørt litt. Det er ikke mitt problem for A kom ikke, men det kom noen andre som jeg kjenner. Jeg stresset veldig, ryddet og gjemte bort lommeboka og sterke smertestillende mens jeg tok par glass vin.

Og nå finner jeg ikke lommeboka, men jeg har stresset mens jeg har sett overalt. Paralgin F fant jeg i går. De husket jeg hvor jeg la, men mens jeg ryddet (flyttet rot) husker jeg ikke hvor jeg la lommebok med kortene.

Jeg har ikke sett i fryseboksen, vaskemaskinen og ikke øverst i skapene. Tror ikke de som var her tok den for de satt bare i stua.

Snart ringer jeg spåtelefonen. :sjenert:

Har panikk og da nytter det ikke å lete. Noen som har erfaring med spåtelefonen? For meg høres det useriøst ut.

Virker på meg som det ikke bare er A som er litt ustabil.

Gjest Nattvette
Skrevet

Sjekk i:

alle skuffer og skap og kommoder.

Under klærne dine.

I skoene dine.

Hvor du oppbevarer sminke o.l

I ubrukte vesker/bagger/sekker som er satt vekk.

I jakker som du har hengt vekk.

Sjekk i klærne dine.

Under madrassen/puta.

Du må jo bare tenke etter da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...