Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Har fått den brilliante ideen om å kjøpe skateboard til samboeren til jul,han drev og skatet når han var yngre og snakker stadig vekk om at han har lyst på et brett igjen. Men eg har NULL peiling på slikt,og aner ikke hvor eg kan henvende meg for å få tak i et skikkelig brett av god kvalitet. Om noen vet hvor man får kjøpt slikt i Bergen så blir eg evig takknemlig! Har prøvd å google det,men får bare opp alskens klubb-brettsider og ingen butikker. Takker masse for svar!!
stjernekyss Skrevet 5. november 2009 #2 Skrevet 5. november 2009 Vær så god Bra gave! Sørg for at det er mulig å bytte delene, i tilfelle han har preferanser du ikke vet om
Gjest TS Skrevet 5. november 2009 #3 Skrevet 5. november 2009 Vær så god Bra gave! Sørg for at det er mulig å bytte delene, i tilfelle han har preferanser du ikke vet om Takk for svar,men får ikke opp noe på den linken din!
stjernekyss Skrevet 5. november 2009 #4 Skrevet 5. november 2009 Det var rart.. Ikke her heller? Uansett, eneste jeg gjorde var å google "skate + bergen", og så valgte jeg linken til vibb.no, nr to fra toppen hos meg, der kommer opp en liste med aktuelle butikker i bergen.
Gjest TS Skrevet 6. november 2009 #5 Skrevet 6. november 2009 Det var rart.. Ikke her heller? Uansett, eneste jeg gjorde var å google "skate + bergen", og så valgte jeg linken til vibb.no, nr to fra toppen hos meg, der kommer opp en liste med aktuelle butikker i bergen. Nå virket den!tusen takk for hjelpen,skal ringe de en av dagene og høre hva de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå