Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er veldig forelsket i en som ikke er norsk, å min familie er rasister.. Å de sier at viss jeg velger han, så mister jeg dem! er det noe jeg kan jøre for å få de til å forstå at alle ikke er like, å at man ikke kan straffe alle, for noe noen andre jør. synes det er veldig vanskelig!

Hva ville dere ha jort, eller gått fram ?

Jeg å han har hatt ett "hemmelig" forhold en stund nå, men nå vil han ikke mer, fordi han er redd jeg skal miste familien min for at han er inn i bilde.

Videoannonse
Annonse
Gjest en annen gjest
Skrevet

Min kjæreste kommer fra en Jehovas vitner-familie. Jeg er ikke et JV men en såkalt "verdslig". Faren bad henne velge mellom familien og meg, og hun valgte meg. Familien brøt kontakten med henne. Vi giftet oss, og familien hennes kom heller ikke i bryllupet.

Hvor gamle er dere, forresten?

Skrevet
Jeg er veldig forelsket i en som ikke er norsk, å min familie er rasister.. Å de sier at viss jeg velger han, så mister jeg dem! er det noe jeg kan jøre for å få de til å forstå at alle ikke er like, å at man ikke kan straffe alle, for noe noen andre jør. synes det er veldig vanskelig!

Jeg å han har hatt ett "hemmelig" forhold en stund nå, men nå vil han ikke mer, fordi han er redd jeg skal miste familien min for at han er inn i bilde.

Hvis du vet at han er riktig for deg , og han vet du er er riktig for han, så kan resten av verden si hva de vil.

Skrevet

Det er meget umoden av voksne mennesker å stille deg foran dette valget i steden for å støtte deg.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med gode råd i den saken, jeg vet ikke, hva jeg hadde gjort.

Skrevet

Skjønner at det er vanskelig for deg, men din familie har faktisk et poeng.

Skrevet
Skjønner at det er vanskelig for deg, men din familie har faktisk et poeng.

Hvilket poeng da ? bare for at du selv er rasist kanskje?

Skrevet
Det er meget umoden av voksne mennesker å stille deg foran dette valget i steden for å støtte deg.

Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med gode råd i den saken, jeg vet ikke, hva jeg hadde gjort.

det synes jeg også! men nå er jeg ung, å har ett barn. men jeg vet ikke om det er derfor de er så skeptiske? men jeg mener forsatt at alle fortjener en sjangse, uansett farge. for jeg synes selv det er trangsynt å dra alle under en kam!

Skrevet

Aldri snu ruggen til familien din! Kjærester og venner kommer og går, familien består. For meg er familien viktigere enn en kjæreste.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Aldri snu ruggen til familien din! Kjærester og venner kommer og går, familien består. For meg er familien viktigere enn en kjæreste.

Ja for deg ja, for andre av oss er familien ikke annet enn en bør vi ikke vil bære.

Skrevet
Ja for deg ja, for andre av oss er familien ikke annet enn en bør vi ikke vil bære.

Nå har jeg ikke kranglet med familien eller noe, jeg vil ikke miste familien min. men vil heller ikke miste han!

Jeg får håpe det årner seg med deg og familien din.

Skrevet

Familien består? Tydlig at den ikke gjør det hvis de vil bryte kontakten med henne pga dette.

La nå rasistene leve i sin egen bitterhet

Gjest Ingeniøren
Skrevet

Jeg synes det er rimelig opplagt hva som er det rette valget, kjæresten. Det er kanskje ikke ett lett valg, men definitivt det rette.

Gjest Cynthia
Skrevet

Av prinsipp: jeg hadde aldri valgt noen som tvang meg til å velge, uavhengig av relasjon eller setting.

Gjest Valgte Rett
Skrevet

Hvis jeg hadde fulgt dette så hadde jeg aldri hatt min egen familie.

Jeg valgte kjæresten min, og nå elleve år senere så har jeg en familie som elsker og støtter meg.

Jeg har en kjæreste som nå er mannen min som forguder meg. Jeg har to nydelige barn jeg ikke kunne tenke meg å leve uten. Jeg har ingen mor eller far lenger, men jeg savner de ikke.

For meg var med andre ord KJÆRLIGHET viktigere enn familie.

Familie består kanskje, men det er ikke alltid den består av det gode.

Skrevet

En familie som ber deg velge bort kjærligheten pga. hudfarge har du ikke godt av å ha kontakt med uansett. Følg hjertet ditt. Kommer familien på bedre tanker og tar deg inn i varmen igjen er jo det flott, men la det ikke være opp til dem hvem du velger å etablere deg med. Ihvertfall ikke på grunnlag av etnisitet.

Skrevet

Du må gjøre det du selv føler er riktig for deg og som gjør deg lykkelig :)Lykke er vanskelig å finne nå te dags:) Det har vært en slik episode i min familie, men alt ordnet seg der. Alle ble venner:)

Lykke til :) Hold oss oppdatert.

Skrevet
Hvis du vet at han er riktig for deg , og han vet du er er riktig for han, så kan resten av verden si hva de vil.

Jeg må si meg enig i den her!! :Nikke:

Skrevet
Du må gjøre det du selv føler er riktig for deg og som gjør deg lykkelig :)Lykke er vanskelig å finne nå te dags:) Det har vært en slik episode i min familie, men alt ordnet seg der. Alle ble venner:)

jeg skal holde dere oppdatert :)

Skrevet

jeg skal holde dere oppdatert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...