Gjest kaffeer Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg koker i dag Friele - Café Noir og liker mørk kaffe. Men jeg trenger tips til ENDA bedre kaffe!
Bex Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg kjøper kaffebønner på Kaffebrenneriet, og maler selv rett før laging. Det blir god kaffe, det! Tror de har en som heter sigarkaffe som er veldig god og kraftig!
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Skulle inn og tipse om Café Noir, men den drikker du allerede skjønner jeg. Henger meg på her for tips etter enda bedre kaffe. Café Noir er veldig god, men helt sikkert enda bedre kaffe å oppdrive.
Gjest Frid Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 (endret) . Endret 18. november 2009 av Frid
Kvist Skrevet 26. oktober 2009 #6 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg liker også Zoega. Er den vi kjøper også. Den røde eller den FairTrademerkede stort sett.
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. oktober 2009 #7 Skrevet 27. oktober 2009 Jeg kjøper kaffebønner på Kaffebrenneriet, og maler selv rett før laging. Det blir god kaffe, det! Tror de har en som heter sigarkaffe som er veldig god og kraftig! Sigarkaffe fra Kaffebrenneriet er topp. Eneste vi har her i huset. Føler meg likevel litt i "bakevja" som ikke kjøper bønner selv og maler.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 En ting er den kaffen man kjøper i en kaffebutikk. Der er det mye spennende. Jeg brukte Cafè Noir før, men har gått over til Brazilian French Roast fra Coffee og the World. Jeg kjøper den på Meny, men oppdaget at den lokale Kiwibutikken har den også. Svart pose.
Momseguri Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Löfbergs lilla er også veldig god Er ikke så mange butikker som har den, men her i Bergen er den ihvertfall på de store Rema butikkene
emigranten Skrevet 28. oktober 2009 #10 Skrevet 28. oktober 2009 Fra tiden i Norge var det bare en filterkaffe som holdt mål (ser nå bortifra spesialkaffe fra diverse små kaffebarer): Skånerost, de hadde den bl.a. på Smart Club - og i Sverige.
-Fisken- Skrevet 29. oktober 2009 #11 Skrevet 29. oktober 2009 Hvis man tar hensyn til pris, så funker cirkel kaffen bra. Men skal vi virkelig kose oss, blir det presskanne, med kaffe fra kaffebrenneriet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå