Gå til innhold

Hva er den aller beste filter-kaffeen?

Anbefalte innlegg

Gjest kaffeer
Skrevet

Jeg koker i dag Friele - Café Noir og liker mørk kaffe. Men jeg trenger tips til ENDA bedre kaffe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper kaffebønner på Kaffebrenneriet, og maler selv rett før laging. Det blir god kaffe, det! :)

Tror de har en som heter sigarkaffe som er veldig god og kraftig!

Skrevet

Skulle inn og tipse om Café Noir, men den drikker du allerede skjønner jeg.

Henger meg på her for tips etter enda bedre kaffe. Café Noir er veldig god, men helt sikkert enda bedre kaffe å oppdrive.

Skrevet
Jeg liker også Zoega.

Er den vi kjøper også. Den røde eller den FairTrademerkede stort sett.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Jeg kjøper kaffebønner på Kaffebrenneriet, og maler selv rett før laging. Det blir god kaffe, det! :)

Tror de har en som heter sigarkaffe som er veldig god og kraftig!

Sigarkaffe fra Kaffebrenneriet er topp. Eneste vi har her i huset. Føler meg likevel litt i "bakevja" som ikke kjøper bønner selv og maler.

Gjest Gjest_hei_*
Skrevet

En ting er den kaffen man kjøper i en kaffebutikk. Der er det mye spennende.

Jeg brukte Cafè Noir før, men har gått over til Brazilian French Roast fra Coffee og the World. Jeg kjøper den på Meny, men oppdaget at den lokale Kiwibutikken har den også. Svart pose.

Skrevet

Löfbergs lilla er også veldig god :) Er ikke så mange butikker som har den, men her i Bergen er den ihvertfall på de store Rema butikkene

Skrevet

Fra tiden i Norge var det bare en filterkaffe som holdt mål (ser nå bortifra spesialkaffe fra diverse små kaffebarer): Skånerost, de hadde den bl.a. på Smart Club - og i Sverige.

Skrevet

Hvis man tar hensyn til pris, så funker cirkel kaffen bra.

Men skal vi virkelig kose oss, blir det presskanne, med kaffe fra kaffebrenneriet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...