Gjest Tiit Skrevet 17. august 2003 #1 Skrevet 17. august 2003 Noen som kan en oppskrift på hjemmelaget ansiktsmaske for fet og litt uren hud? Og den må være veldig god og virksom. Jeg er så skeptisk til sånne hjemmelagde greier, tror liksom ikke det har noen virkning. Men så er jeg storforbruker av masker, og det blir jo dyrt i lengden. Jeg bare elsker sånn ren, glatt deilig ansiktshud!
Uma Skrevet 13. august 2004 #2 Skrevet 13. august 2004 Ja,jeg har det!! Peeling: Bland sitrondråper(eller press en fersk sitron) med slat. Masser først som vanlig skrubbekrem før du lar den virke som maske i 10 min. Fjerner døde hudceller og dyprenser huden. Maske for fet/uren hud: Youghurt naturell blandet med hvetemel. Ellers kan du jo også søke på internett etter flere....
Gjest Anonymous Skrevet 14. august 2004 #4 Skrevet 14. august 2004 Jeg lager meg av og til en maske med acetylsalisylsyre. Dette er et ganske virksomt legemiddel, ikke ufarlig, og må derfor brukes med forsiktighet. Men dette er altså utvortes bruk. Du trenger vannoppløselige dispril. Jeg pleier å løse opp 6 tabletter i bittelitt vann i et eggeglass. Smør på huden (ikke nærme øyne og munn!) og la det tørke 10 min. Klapp vann på huden for å løse opp igjen, og peel forsiktig samtidig som du vasker av. Det er et vidundermiddel på uren hud. Huden blir silkemyk, glatt og ren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå