katrine74 Skrevet 26. oktober 2009 #1 Skrevet 26. oktober 2009 hei, jeg lurte bare på jeg om hva slags penis du ville foretrukket av partneren din om du kunne forme den selv? hvor lang, hvor tykk, hvor stort hode i forhold til resten. barbert ikke barbert. formen i seg selv. mammen min har 18 cm og ca 13-14 cm tykk, og han klager alltid over at den er liten osv, jeg sier at den er fin som den er. men jeg vet jo ikke stort om det jeg i sånn generellt sett. hva mener dere andre der ute?
Gjest Nattvette Skrevet 27. oktober 2009 #2 Skrevet 27. oktober 2009 Ganske enkelt: Sambo sin ville eg aldri ha forandra på. Aner ikkje hvor tykk eller lang den er, men den er perfekt.
MissCoverdale Skrevet 27. oktober 2009 #3 Skrevet 27. oktober 2009 hei, jeg lurte bare på jeg om hva slags penis du ville foretrukket av partneren din om du kunne forme den selv? hvor lang, hvor tykk, hvor stort hode i forhold til resten. barbert ikke barbert. formen i seg selv. mammen min har 18 cm og ca 13-14 cm tykk, og han klager alltid over at den er liten osv, jeg sier at den er fin som den er. men jeg vet jo ikke stort om det jeg i sånn generellt sett. hva mener dere andre der ute? Min kjæreste har en heelt perfekt penis! Den er passe lang, litt tjukk, og hodet er litt stort - jeg elsker det :rødme: Med fare for å bli stemplet som overfladisk o.l. så må jeg innrømme at utseende har noe å si for min del, mens str er mindre viktig så lenge de kan bruke den. Jeg liker at en penis ser velproporsjonert ut, og er ikke så glad i et hodet som er lite i forhold til resten av staken. Om den peker den eller den veien, har litt bøy på seg, osv, er bare fint, for det er noe særegent ved det. Jeg tilbringer så mye tid mellom beina på min kjære at jeg føler jeg har et eget forhold til utstyret hans men den er bare så deilig!! Hvertfall når han hilser meg god morgen Ang din kjæreste så synes jeg 18cm høres helt perfekt ut lengdemessig, men som sagt, han må kunne bruke den riktig..
Tante Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Skal jeg si som sant er, så synes jeg ikke peniser er no fine. Men deilige kan de være og det handler ikke så mye om form, størrelse eller proporsjoner, men om hvordan man bruker den Så jeg er fornøyd med kjærestens
Gjest Gjest Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Min kjæreste har en heelt perfekt penis! Den er passe lang, litt tjukk, og hodet er litt stort - jeg elsker det :rødme: Med fare for å bli stemplet som overfladisk o.l. så må jeg innrømme at utseende har noe å si for min del, mens str er mindre viktig så lenge de kan bruke den. Jeg liker at en penis ser velproporsjonert ut, og er ikke så glad i et hodet som er lite i forhold til resten av staken. Om den peker den eller den veien, har litt bøy på seg, osv, er bare fint, for det er noe særegent ved det. Jeg tilbringer så mye tid mellom beina på min kjære at jeg føler jeg har et eget forhold til utstyret hans men den er bare så deilig!! Hvertfall når han hilser meg god morgen Ang din kjæreste så synes jeg 18cm høres helt perfekt ut lengdemessig, men som sagt, han må kunne bruke den riktig.. Hehe, skulle bare ønske at dama mi i det hele tatt snakket slik som dere, deilig når damer er frigjorte og sier det de tenker når det gjelder sex. Hadde ikke hatt noe imot om dama mi sa hennes drømmepenis var 18 cm og tykk, selv om min er 15 og ikke så veldig tykk:) ville satt mer pris på at hun torde snakke litt slik i det hele tatt, og jeg ville uansett ikke mistet selvtilitten:)
katrine74 Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 28. oktober 2009 Min kjæreste har en heelt perfekt penis! Den er passe lang, litt tjukk, og hodet er litt stort - jeg elsker det :rødme: Med fare for å bli stemplet som overfladisk o.l. så må jeg innrømme at utseende har noe å si for min del, mens str er mindre viktig så lenge de kan bruke den. Jeg liker at en penis ser velproporsjonert ut, og er ikke så glad i et hodet som er lite i forhold til resten av staken. Om den peker den eller den veien, har litt bøy på seg, osv, er bare fint, for det er noe særegent ved det. Jeg tilbringer så mye tid mellom beina på min kjære at jeg føler jeg har et eget forhold til utstyret hans men den er bare så deilig!! Hvertfall når han hilser meg god morgen Ang din kjæreste så synes jeg 18cm høres helt perfekt ut lengdemessig, men som sagt, han må kunne bruke den riktig.. joda han er ikke så verst, han pleier å legge meg med rompa på ei pute så jeg blir litt opphøyd i misjonæren med beina mine over skuldrene så den kommer skrått oppover og det virker det som om han har skjønnt at er deilig
MissCoverdale Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 mammen min har 18 cm og ca 13-14 cm tykk Kunne ikke dy meg Pute under rumpa kan være gull verdt
Gjest womenwomen Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 hei, jeg lurte bare på jeg om hva slags penis du ville foretrukket av partneren din om du kunne forme den selv? hvor lang, hvor tykk, hvor stort hode i forhold til resten. barbert ikke barbert. formen i seg selv. mammen min har 18 cm og ca 13-14 cm tykk, og han klager alltid over at den er liten osv, jeg sier at den er fin som den er. men jeg vet jo ikke stort om det jeg i sånn generellt sett. hva mener dere andre der ute? Tenk så kjekt om det bare var luft i den - slik at man enkelt kunne pumpe den opp i både tykkelse og lengde - allt etter eget ønske og behov ? Hadde vært topp med en flexibel penis ... Guds skaperverk er ikke perfekt ...bestandig !
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 Tenk så kjekt om det bare var luft i den - slik at man enkelt kunne pumpe den opp i både tykkelse og lengde - allt etter eget ønske og behov ? Hadde vært topp med en flexibel penis ... Guds skaperverk er ikke perfekt ...bestandig ! Hvorfor tror du noen menn liker å leke seg med penispumpe? Kan få litt lengde og en del tykkelse midlertidig :gjeiper:
Nyxe Skrevet 30. oktober 2009 #10 Skrevet 30. oktober 2009 Er helt enig, elsker når en penis ser bra ut ! Riktig farger og at han har forhud er viktig for min del (når det gjelder utseende) Også må den pokker klare å smake godt også. Er synd men noen smaker/lukter vondt uannsett hva de gjør, og andre smaker fantastisk selv rett etter de kommer hjem fra jobb Helldigvis har karen min en helt perfekt score på smak, utseende, størrelse og gjett om han kan bruke den ! Har funnet min drømme penis, og heldigvis er drømmemannen festet til den og.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå