Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei!

Jeg har en forlovede jeg er superglad i og alt dette her, men han har denne genseren her da..

Det er en typisk genser fra militæret i falma olivengrønn med glidelås i halsen og krage, som er slitt og forferdelig stygg! Han skal på død og liv alltid bruke denne når han er hjemme, til tross for at han har skapet fullt av andre penere gensere. Jeg har spurt han om han kan la vær å bruke den, fordi jeg syns den ser dritstygg ut, akkurat som han sa til meg om en tskjorte jeg hadde (som jeg ikke bruker lengre ;p) men like vel skal han absolutt ha den på seg selv om den såvidt henger sammen. Jeg føler meg super overfladisk, men er det urimlig av meg og hate en stygg genser og ikke ville at han skal bruke den? :P Hvis ikke, hvordan kan jeg bli kvitt denne med et "uhell"? hehe

Endret av Tante Dora
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg håper håååååper virkelig på vegne av det kvinnelige kjønn på KG at dette er et køddeinnlegg.....

Endret av Vera Vamp
Gjest suppesara
Skrevet

Er vel mange som tenker sånn, men som ikke sier noe?

Jeg synes du skal la ham gå i hva han vil hjemme...kjære vene... men når dere skal ut, går det an å kommentere det hvis antrekket hans er helt på trynet. Ellers må du la ham være i fred...hvis ikke tror jeg det er en viss fare for at han ikke gidder mer av deg...

Skrevet (endret)

Herlighet, hva kjæresten min bruker hjemme kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Jeg har på meg verdens mest grusomme klær når jeg bare daffer hjemme selv ( som f.eks min knæsj rosa t-shorte med "Sex In The City" på puppene, eller den regnbue-fargede strikkede genseren jeg fikk av mormor ). Typen ler av meg, men jeg får da bruke det, fordi de er behagelige. Om jeg ser ut som en dass i de er ikke så farlig, for ut av døra skal jeg jo ikke.

Kjæresten min har noen utrolig stygge klær selv, men så lenge han ikke bruker verdens styggeste klær i offentlighet, er det 0 problem.

hvorfor er det så farlig at han bruker en stygg genser når bare du er tilstedet?

Endret av r0za
Gjest Gjest_p_*
Skrevet

Jeg syns vel også at en stygg genser til hjemmebruk må gå på kontoen for komfort og personlige valg.

Det du kan gjøre er å finne ut akkurat hva som er så behagelig med denne, og så skaffe en ny som har alle de egenskapene. (Myk, varm, romslig, lett.. whatever.) Og så håpe at han etterhvert tar den nye i bruk.

(Evt hjelpe til med å alltid bli veldig kosete når han har den nye på. Husk bare at det forplikter...)

Skrevet

jeg har en kosebukse som er så til de grader stygg.... mener sambo..

jeg har gått med på å ikke ha den på meg ute,

men inne bruker jeg den så mye jeg vil!!!

ender vel med at han kaster den uten at jeg ser det en dag :fnise:

Skrevet

Jeg forstår ikke helt denne holdningen. Hvis det er noen jeg vil pynte meg for er det mannen min, ikke alle andre.

Det er jo han som skal synes jeg er pen. Om andre synes det er det greit, men det viktigste er han jeg har valgt å leve sammen med.

Så jeg går i stygge, men behagelige klær når han ikke er hjemme. Så tar jeg på meg pene, men behagelige klær ellers.

Hvorfor vil dere ikkke pynte dere for kjæresten deres?

Det er greit å være trygg på hverandre, men for meg handler det om å beholde gnisten i forholdet.

Gjest Gjest_Lotta_*
Skrevet
Jeg håper håååååper virkelig på vegne av det kvinnelige kjønn på KG at dette er et køddeinnlegg.....

hehe, det samme tenkte jeg.. :fnise:

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har en forferdelig stygg joggebukse, og presterte å ta den på en av de første dagene kjæresten var hos meg første gang. Han sa ikke noe da, men jeg fikk høre det på telefon noen dager senere...

Gjett om jeg var en smule flau :dåne:

Hadde slett ikke tenkt på at det var noe galt med den.

Og neste gang han kom på besøk, tok han meg med på shopping og kjøpte en ny til meg. :ler:

Skrevet
Jeg forstår ikke helt denne holdningen. Hvis det er noen jeg vil pynte meg for er det mannen min, ikke alle andre.

Det er jo han som skal synes jeg er pen. Om andre synes det er det greit, men det viktigste er han jeg har valgt å leve sammen med.

Så jeg går i stygge, men behagelige klær når han ikke er hjemme. Så tar jeg på meg pene, men behagelige klær ellers.

Hvorfor vil dere ikkke pynte dere for kjæresten deres?

Det er greit å være trygg på hverandre, men for meg handler det om å beholde gnisten i forholdet.

Etter et par år føler jeg det rett og slett ikke er nødvendig å pynte meg og dolle meg opp hver bidige dag for kjærestens skyld. Selvfølgelig pynter jeg meg og gjør meg fin for han, men jeg er faktisk så konfirtabel med hans selskap at jeg kan gå i verdens styggeste tshorte eller genser uten at jeg blir flau.

Og utrolig nok, så beholder man gnisten i forholdet selv om man ikke er stivpynta 24/7. Hadde jeg ikke klart å slappe av og "være stygg" forran kjæresten så hadde det vært utrolig slitsomt å være perfekt hele tiden.

Skrevet

Du har ikke rett til å bestemme hva han skal ha på seg, og enda mindre når dere er hjemme. Men jeg undrer meg litt over hvorfor han vil gå så mye med noe han vet ts hater. Jeg ser mye positivt ved å ønske å være litt fin for partneren sin, og jeg skjønner ikke hva som skal være overfladisk ved det. Da mener jeg selvfølgelig ikke at den andre aldri skal se en uten sminke eller i mindre pene klær, men jeg blir forundret over at man gir så til de grader blaffen.

Skrevet
Hei!

Jeg har en forlovede jeg er superglad i og alt dette her, men han har denne genseren her da..

Det er en typisk genser fra militæret i falma olivengrønn med glidelås i halsen og krage, som er slitt og forferdelig stygg! Han skal på død og liv alltid bruke denne når han er hjemme, til tross for at han har skapet fullt av andre penere gensere. Jeg har spurt han om han kan la vær å bruke den, fordi jeg syns den ser dritstygg ut, akkurat som han sa til meg om en tskjorte jeg hadde (som jeg ikke bruker lengre ;p) men like vel skal han absolutt ha den på seg selv om den såvidt henger sammen. Jeg føler meg super overfladisk, men er det urimlig av meg og hate en stygg genser og ikke ville at han skal bruke den? :P Hvis ikke, hvordan kan jeg bli kvitt denne med et "uhell"? hehe

seriöst? Du troller nå, ikke sant?

Skrevet

hehe, det samme tenkte jeg.. :fnise:

Me three...

Men hvis du skal blir kvitt den, må du følge nøye med hvor genseren er til en hver tid... Legger han den fra seg en plass der den "lett" kan havne i vask sammen med sengtøy/hånduker må du reagere raskt :fnise: Evt riv den litt harhendt av han, men pass på at du tar tak der det allerede er hull....

Gjest En mann
Skrevet
Hei!

Det er en typisk genser fra militæret i falma olivengrønn med glidelås i halsen og krage, som er slitt og forferdelig stygg! Han skal på død og liv alltid bruke denne når han er hjemme, til tross for at han har skapet fullt av andre penere gensere.

Jeg tror du bør høre på den eldgamle revyvisa Genser'n til Johansen, som går på nitimen av og til. (Jeg tror det er Inger Jacobsen som synger) :gjeiper:

Skrevet

Kokvask den "for å være snill" ;) Eller la ham gå i de klærne han vil, så du kan gjøre det samme

Skrevet (endret)

Jeg stivpynter meg sjelden, men jeg velger å bruke klær hjemme som gjør at jeg ikke ønsker å skifte hvis jeg skal ut eller vi får spontant besøk.

Og nei, jeg blir ikke flau over å gå med stygge klær forran ham.

Det har med respekt å gjøre for meg.

Hans mening om meg betyr mye mer enn venner og alle andre sine meninger. Og hvis jeg kler meg pent for dem, vil jeg i hvertfall kle meg pent for ham.

Så selv om jeg ikke pynter meg, så kler jeg meg ikke i klær jeg vet han ikke liker eller jeg absolutt ikke kler.

Han får gjerne se meg dasse rundt i en utrolig stygg morgenkåpe om morgenen, før jeg får stelt meg. Men etter dusjen tar jeg på meg greie klær. Akkurat som jeg ville gjort om jeg skulle møte en venninde i byen.

Endret av leirbål
Skrevet
seriöst? Du troller nå, ikke sant?

Hvorfor det?

Skrevet

jeg har full forståelse for ham, og vil påstå at mine hjemme-klær overhode ikke er presentable for noe annet en innenfor hjemmets fire vegger.

De blir stort sett tatt på med en gang jeg kommer hjem, også når kjæresten er der. Har jeg venninder eller andre som skal være der på overnatting, så blir de også utsatt for disse styggedommene av noen hjemmeklær....

de er overhode ikke presentable om jeg får besøk ellers, eller for noen som helst ute-ting.

At kjæresten også får ta del i disse lekre plaggene, gjøre ikke fordi jeg gir blaffen,men fordi jeg vet at han synes jeg er fin uansett og helst skulle hatt meg uten klær når vi først er sammen hjemme. ... lol. Han har forøvig også sine koseklær, som jeg ikke synes er lekre en plass, og han bruker de heller ikke for at de er fine, men fordi de er behagelige.

Jeg kan gjerne pynte meg for kjæresten min, når vi skal noe sammen utenfor hjemmet. Om jeg pynter meg når vi skal ut å gjøre noe sammen, så er det HAM jeg pynter meg for, ikke alle de andre. Det er hva HAN synes, som er viktig, når jeg er sammen med ham. Og det betyr all verden for meg at han synes jeg er fin. Dette til tross, vanker jeg altså hjemme med stygge klær også når han er der. Fordi ejg vet vi begge synes det er helt problemfritt, og det er ikke pga bekledningen i sløvestunder han finner meg attraktiv eller ikke.

hadde jeg vært kledd som om ejg skulle på kafe med venninder, hver gang vi var hjemme sammen, tror jeg faktisk han ville blitt litt stressa... for da hadde jo han følt det upassende å krype inn i "koseklærne".

Det jeg derimot ikke skjønner fra ts kjæreste, er at HAN da ber ts kvitte seg med en t-skjorte HAN ikke liker..... mens han ikke velger å respektere hennes syn tilbake.. det hadde blitt helt feil for meg.

Skrevet
Hvorfor det?

Fordi personlig så syns jeg det er totalt ute på viddene å bry seg om hva samboeren går med. Man kan eller bör ikke pröve å kontrollere et annet menneske.

Skrevet
Jeg stivpynter meg sjelden, men en velger å bruke klær hjemme som gjør at jeg ikke ønsker å skifte hvis jeg skal ut eller vi får spontant besøk.

Javel? Det blir vel kanskje litt feil å skrive at en velger det? Kanskje det ville vært riktigere å skrive at du velger det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...