Gå til innhold

Hvor mange FB-venner gir du gaver til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange har du lagt til på Facebook, og hvor mange av dem skal du f. eks gi julegaver til? Er alle så nære at de får gaver?

Videoannonse
Annonse
Gjest Emmanuelle
Skrevet
Hvor mange har du lagt til på Facebook, og hvor mange av dem skal du f. eks gi julegaver til? Er alle så nære at de får gaver?

Det hadde blitt dyrt gitt!

Jeg gir ikke gaver til så mange venner..de fleste av oss går sammen og lager middag etc. Kanskje 5 stk.

Gjest Nattvette
Skrevet

3 stk.. Min bror, min mor og min samboer.

Skrevet

Gir julegave til 4-5 av dem (samboer, svigerinne, svoger, bestevenninne og muligens en venninne til).

Vi gir generelt sett få gaver. Til jul holder vi stor vennefest med 3 retters middag og god drikke til (og rullerer på hvem som holder gildet) i steden for å gi gaver, og gave til andre venninner ble det egentlig slutt på på ungdomskolen, eller kanskje det var på vgs.

Til bursdag kjøper jeg alltid til de somme som får til jul, + til de jeg blir invitert i bursdagselskap til. Runde dager pleier vi å kjøpe gave til uavhengig om dagen feires, og da er det vel rundt 30 totalt sett som jeg føler er nære nok til å gi gave til.

Jeg har ca 150 venner på fb. Alle er folk jeg ville ha stoppet opp og pratet med hvis jeg møtte dem på gaten. Folk jeg ikke kjenner godt nok til å gjøre det med adder jeg ikke på fb.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...