nessi Skrevet 28. august 2003 #21 Skrevet 28. august 2003 Det er utrolig hvordan man skal finne ut hvem som er gode venner og ikke. Vanlig høflighet forlanger jeg faktisk av vennene mine. Venner skal jo liksom stille opp for hverandre. Han hadde jeg heretter sett på som en bekjent, ikke venn.
Liz Skrevet 28. august 2003 Forfatter #22 Skrevet 28. august 2003 Arwen: Nei, jeg har ikke snakket med han ennå, men skal treffe han til helgen, så da skal jeg ta det opp. Gleder meg ikke akkurat - kommer sikkert til å bli rimelig sint (har litt for mye temperament.....). Dere skal få rapport om hva utfallet ble. Tusen takk for gode råd så langt!!
Liz Skrevet 10. september 2003 Forfatter #24 Skrevet 10. september 2003 Tenkte dere kanskje hadde lyst til å vite hvordan det gikk når jeg skulle ta en prat med han. Vi hadde avtalt å møtes på kvelden. Litt før jeg skal gå ut døra, får jeg en mld. på mobilen om at han ikke kan møte meg allikevel. Ingen forklaring..... Etter det har jeg ikke tatt noen kontakt med han, og kommer heller ikke til å gjøre det. Skal bare behandle han som luft neste gang jeg treffer han (vi treffes mye gjennom felles venner).
nessi Skrevet 11. september 2003 #25 Skrevet 11. september 2003 Huff, så kjedelig. Alltid trist å "miste" venner, men noen er det bare ikke verdt å ta vare på.
cappocino Skrevet 11. september 2003 #26 Skrevet 11. september 2003 Det var trist! Men som det ble sagt her han er ikke verdt vennskapet ditt. Bruk heller tiden din på andre venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå