Gjest Gjest_Kvisten_* Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hei:) Jeg ønsker meg en dundyne siden jeg ALLTID fryser om natten. Ligger med to dyner+tepper og varmeteppe om vinteren:P Men har veldig lett for å reagere på ting, har f.eks hatt allergi mot katter(men det var i forbindelse med kyssesyken, så det gikk over). Men kjenner fortsatt at jeg lett blir tett rundt mange dyr, enkelte blomster, er veldig tett om våren(pollen, gress osv) og reagerer på en del mat. Vil dere anbefale meg å kjøpe dundyne? Hva er det verste som kan skje HVIS jeg reagerer? Skjønner jo at det ikke er bra for kroppen, men husker hvor deilige de dynene var da jeg var liten... Og er det noen måte å teste dette ut på før jeg evt kjøper? Takker for alle svar og informasjon. Er bare til å komme med mer om dere har noe:)
Phaedra Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Har sett at det finnes dundyner som er allergitestet, men vet ingenting om dem. Hva med ulldyne? Aner ikke om du reagerer på ull dog
Gjest Gjest_Kvisten_* Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg ringte rett og slett til astma og allergiforbundet og de sa at dette ikke er noe problem lengre:) Nå er trekket på dynene så sterk at det ikke kommer ut noen allergener som det gjorde før:) Men tusen takk for tipset:)
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg ringte rett og slett til astma og allergiforbundet og de sa at dette ikke er noe problem lengre:) Nå er trekket på dynene så sterk at det ikke kommer ut noen allergener som det gjorde før:) Men tusen takk for tipset:) sææærlig.. jeg reagerer som rakker'n på dundyner og puter.. værst med putene, får utslett i hele ansiktet!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå