Gjest Gjest_Anneli_* Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Kjæresten min jobber i nordsjøen, og studerer litt når han er hjemme fire uker av gangen. Jeg studerer fulltid og jobber deltid ved siden av. Som andre par liker vi veldig godt å finne på ting sammen, og nyter alltid de fire ukene han er hjemme til det fulle. Men jeg må ærlig talt innrømme at jeg begynner å bli ganske lei av sofasliting, se på film, gå på kino, bowle, gå på byen eller gå ut å spise. Jeg er selvsagt glad for at han i det hele tatt vil tilbringe så mye tid sammen med meg, men jeg er ute etter litt mer variasjon. Derfor lurer jeg på, hva finner dere på sammen med kjærestene deres?
Gjest Illiya Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Lei ei hytte på fjellet ei helg. Eller hiv dere på en billigtur til en av europas storbyer. Gå på salsakurs, revyer osv. Eller vær med i en revy