Gjest Lylua Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har lyst å lese noen skikkelig skumle bøker i høst. Vanlig krim har jeg lest meg ganske mettet på i grunnen, så nå vel jeg bli skremt! :gjeiper: Noen som har noen titler på lager??
Gjest Gjest_annkristin_* Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Har lyst å lese noen skikkelig skumle bøker i høst. Vanlig krim har jeg lest meg ganske mettet på i grunnen, så nå vel jeg bli skremt! :gjeiper: Noen som har noen titler på lager?? Johan Theorin - Nattefokk John Ajvide Lindqvist - La den rette komme inn
Gjest Lylua Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Tusen takk! Da er de begge reservert på biblioteket og den ene hentes i morgen! Tar mer enn gjerne imot flere tips!
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 27. oktober 2009 #4 Skrevet 27. oktober 2009 Tusen takk! Da er de begge reservert på biblioteket og den ene hentes i morgen! Tar mer enn gjerne imot flere tips! John Dickson Carr: Sort messe Bernhard Borge (André Bjerke): Døde menn går i land
Gjest lylua Skrevet 27. oktober 2009 #5 Skrevet 27. oktober 2009 Tuuuusen takk! Gleder meg veldig til en skummel bokhøst nå!
Wonders Skrevet 28. oktober 2009 #6 Skrevet 28. oktober 2009 Bernhard Borge (André Bjerke): De dødes tjern. litt skummel ja...
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 28. oktober 2009 #7 Skrevet 28. oktober 2009 Bernhard Borge (André Bjerke): De dødes tjern. litt skummel ja... Litt skummel, ja, enig i det, men kommer ikke opp mot Døde menn går i land: Den skremmer jo Fanden på flatmark (hva nå Fanden gjør på flatmark, det har jeg aldri skjønt).
Harlekin Skrevet 28. oktober 2009 #8 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Roald Dahls Svarte bok, en samling spøkelseshistorier av kjente forfattere. Jeg har lest denne sikkert 20 ganger, og fryser like mye på ryggen hver gang Ellers er de fleste av André Bjerkes bøker kjempebra. Endret 28. oktober 2009 av Harlekin
Gjest Pippelipp Skrevet 28. oktober 2009 #9 Skrevet 28. oktober 2009 (endret) Stein Riverton: Jernvognen Endret 28. oktober 2009 av Pippelipp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå