Janec Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har sånn strimmel fra billigtester. er 3 dager til IKM i morgen og lurer på om jeg skal svi av en i morgen.. men vet ikke om jeg tør. er de like følsomme som en Clear Blue og disse andre testene fra apoteket? Hvor mange prosent tester positivt 3 dager før IKM om de er gravide? er det ikke en oversikt over det en plass?
Klematis Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har bare god erfaring med disse strimlene. Testet positivt 10 DPO første gang og 11 DPO andre gang jeg ble gravid. Nå sjekket jeg ikke mot apotektester før noen dager senere da, men strimlene ble tydelig sterkere for hver dag etter de første svake strekene. Lykke til!
Pimp Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har bare god erfaring med disse strimlene. Testet positivt 10 DPO første gang og 11 DPO andre gang jeg ble gravid. Nå sjekket jeg ikke mot apotektester før noen dager senere da, men strimlene ble tydelig sterkere for hver dag etter de første svake strekene. Lykke til! signerer
Pupsilure Skrevet 26. oktober 2009 #4 Skrevet 26. oktober 2009 Lykke til Jeg testet selv i går, 3 dager før IKM, med strimmel-test og fikk negativt. Så jeg tror nok ikke at jeg er blitt gravid denne mnd heller Følsomheten til testen skal stå bak. Mine er 10 et-eller-annet, og det er veldig følsomt. De fleste tester er ca 25-50.
Janec Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 26. oktober 2009 testet til morgenen. var negativ. er ikke heelt sikker på når IKM er. men tror det er på torsdag. Fikk positiv EL test torsdag og fredag (15-16 okt) Skal jeg regne at jeg hadde EL fra torsdag, fredag eller lørdagen da? er nok ikke gravid, da jeg ikke har noen sterke symptomer.
tinygirl Skrevet 27. oktober 2009 #6 Skrevet 27. oktober 2009 Hvis du hadde positive EL-tester tors og fredag, og negativ lørdag, så er vel EL på lørdagen ettersom jeg har forstått det.. Det vil da si at IKM er på lørdag da.. og da er jo testing på mandagen altfor tidlig.. Så da er det jo masse håp da Krysser fingre og tær for at du er gravid!! Ps: jeg hadde ikke særlig symptomer denne gangen jeg heller... :gjeiper: Du kan jo teste torsdag eller fredag da.. sender masse masse babystøv til deg.. Venter i spenning!
Janec Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #7 Skrevet 27. oktober 2009 Tinygirl nå ga du meg håp!!! Tuusen takk!! Jeg har vel IKM på lørdag ca som du sier da!! Jihuuu!!! Tester nok igjen på torsdag da!! Klarer nok ikke vente lenger enn det. da vil det jo si at jeg testet 9DPO. det er nok for tidlig å slå ut for alle og enhver egentlig! Skal oppdatere etter torsdagen da! Takk for masse babystøv! Jeg hååper det hjelper!:D
Gjest AnneShirley Skrevet 27. oktober 2009 #8 Skrevet 27. oktober 2009 Graviditetstestene fungerte fint, men jeg fikk aldri positivt utslag på eggløsningstestene deres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå