Gå til innhold

break up og facebook

Anbefalte innlegg

Gjest what to do ?
Skrevet

Nettopp slutt med typen min , men vi forlot hverandre ikke som bittre fiender.

Men nå i det siste har jeg hatt skikkelige problemer med og se hva han driver med på FB.

Burde jeg bare slette han eller burde jeg skrive noe til han først, sånn at han vet jeg ikke er forbanna på han som sletter profilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ville du selv foretrukket om han slettet deg?

Gjest Gjest_Elisabeth_*
Skrevet

Du kunne jo spurt om hann kunne ordnet det slik at du ikke kan se enkelte ting i profilen hans? Samtidig som jeg skjønner at det vil bli litt kleint å spørre om...

Skrevet

Kommer helt ann på hva slags tone dere har dere i mellom. Er dere venner og vel forlikte så kan det være like greit å si det som det er, at du vil slette han fra vennelisten din hvertfall til du er kommet over bruddet. Det bør han både respektere og forstå.

Skrevet

Hvis det eneste problemet er at du ikke vil se hva han driver med, kan du jo forandre på innstillingene sånn at hans statusoppdateringer ikke vises på siden din.

Skrevet

Hvis du er redd han skal tro at du sletter ham fordi du er sint eller bitter på ham så er det vel bare å ringe ham og fortelle at du sletter ham fordi det er vanskelig for deg å gå videre når du har tilgang til profilen hans. Du kan selvfølgelig la være å si noe også, men da kan det jo hende han tar det på feil måte. Hva ville du selv foretrukket?

Skrevet

Har tatt på skjul denne personen,men ser fortsatt at han er blitt tagget og bilder han legger ut osv.

Og jeg hadde skrevet noe til han, men er redd han tar det helt feil vei også ender vi opp i en diskusjon som ikke kommer til og bli så veldig konstruktiv?hmm .. fan HATER FB noenganger ass

Skrevet
Har tatt på skjul denne personen,men ser fortsatt at han er blitt tagget og bilder han legger ut osv.

Og jeg hadde skrevet noe til han, men er redd han tar det helt feil vei også ender vi opp i en diskusjon som ikke kommer til og bli så veldig konstruktiv?hmm .. fan HATER FB noenganger ass

Men om dere nå skulle gjøre det så spiller det vel ingen rolle siden bruddet allerede er et faktum? Og hvis dere starter en kjempekrangel over noe som dette så er det kanskje like greit?

Skrevet

Han legger sikkert ikke merke til at du sletter han en gang dersom dere ikke har FB-kontakt i det daglige.

Skrevet

I såfall kan det vel være det samme? Hvis du skriver en hyggelig melding der du forklarer at du må slette ham for å komme over ham, men at du håper du kan få lov til å legge han til igjen senere, så er han bra teit hvis det skal utløse en krangel, spør du meg...

Gjest suppesara
Skrevet

herregud...drit i fb, da! si det til ham eller ikke si det til ham. har dere tenkt å fortsette som venner? da må du kunne være ærlig med ham.

for å være helt ærlig, tror jeg ikke han bryr seg så hardt hva du gjør....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...