Azalea Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Heisann! Jeg har nå tenkt å klippe på meg lugg og farge håret, en litt mer rocka frisyre. De siste gangene jeg har klipt meg har jeg gått til Antoniette Frisør på Trondheim Torg men har ikke blitt fornøyd. Jeg sier fra når jeg setter meg i stolen hvordan jeg vil ha det og ender opp med noe helt annet, skikkelig skuffende. Er det noen frisører i Trondheim dere kan anbefale? Vil ha en frisør som kan litt rocka frisyrer, en som tørr. Skal også være ærlig, om mitt ønske om frisyre ikke kommer til å passe meg burde frisøren si fra synes jeg. Kjenner jeg har blitt såpass skuffa de siste gangene at det ikke frister å sette seg i frisørstolen igjen.. :/
Gjest NinaLo Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Hei! Jeg vet at på CCC (på bakklandet) er de flinke på rocka frisyrer. De klipper ikke bare etter "fasiten", men tilpasser klippingen til ditt hår og fall. Jeg kan hvertfall anbefale dem Lykke til!
Azalea Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2009 Hei! Jeg vet at på CCC (på bakklandet) er de flinke på rocka frisyrer. De klipper ikke bare etter "fasiten", men tilpasser klippingen til ditt hår og fall. Jeg kan hvertfall anbefale dem Lykke til! Tusen takk for svar Skal tenke på det, gleder meg til å gjøre noe med håret.
Azalea Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter #4 Skrevet 29. oktober 2009 Tusen takk for svar Skal tenke på det, gleder meg til å gjøre noe med håret. Jeg bestilte meg time til CCC frisør, satt meg i stolen.. Resultatet ble knall! Anbefaler absolutt CCC Frisør!
Gjest NinaLo Skrevet 3. november 2009 #5 Skrevet 3. november 2009 Åh så bra, godt å høre! Alle jeg kjenner som går til dem er veldig fornøyde hvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå