Gjest akj Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 De på 30 har Nirvana osv, de på 60 har Beatles. Hva med dem på 40, hva er bra musikk fra den gang de var unge? Skal ordne en gave.
Hanselot Skrevet 26. oktober 2009 #2 Skrevet 26. oktober 2009 Slutten av 70, starten på 80-tallet? Noen av disse er sikkert one-hit-wonders, men dette er navn jeg kommer på, selv om jeg bare er litt over 30. Det er litt interessant, for jeg kjenner musikk fra tilbake på starten av 80-tallet, men for meg så var det 90-tallet som formet musikksmaken min Så derfor vil jeg anta dette formet smaken til en som er 40. Van Halen Wham Creation Kids Lippo Lippi Michael Jackson U2 Nena Limahl Men at Work Toto Modern Talking Queen Abba Spandau Ballet Culture Club Joe Cocker Dolly Parton Blondie Pointer Sisters The Bangles KC And The Sunshine Band Gloria Gaynor Bruce Springsteen Judas Priest Village People Eric Clapton Billy Ocean Tina Turner Tears for Fears Bonnie M Starship Huey Lewis and the news Bananarama Kim Wilde Crowded House Belinda Carlisle Samantha Fox Sabrina Chris deBurgh Bobby Mcferrin Anthrax Richard Marx Wasp Boston Scorpions Queensryche DIO
Hanselot Skrevet 26. oktober 2009 #3 Skrevet 26. oktober 2009 Kom på litt flere Aha Cindy Lauper Dire Straits Marius Muller Madonna Genesis Peter Gabriel We Are the World (sang) Do they know its christmas time (sang) UB40 Duran Duran Uff å uff, jeg begynner å bli gammel...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå