Gå til innhold

flaut

Fremhevede innlegg

Skrevet

er det unormalt at når gutten fingrer jenta at det noen ganger kommer en slags prompelyd.. dette skjedde nemelig med meg og kjæresten min og vi er begge gange ¨ferske¨ når det gjelder slike ting. noen som har noen gode råd om dette så det ikke skjer igjen? det var nemelig ekstremt flaut :flau:

Videoannonse
Annonse
Gjest normalt
Skrevet

Ja dette er normalt.

Jeg og kjæresten min er så vandt med det nå at vi reagerer nesten ikke.

Det skyldes at luft kommer til inni og blir presset ut igjen, som en slags "fit*e fis". :gjeiper:

Skrevet

Dette kalles på godt norsk musefis, og er helt normalt.

Skrevet
er det unormalt at når gutten fingrer jenta at det noen ganger kommer en slags prompelyd.. dette skjedde nemelig med meg og kjæresten min og vi er begge gange ¨ferske¨ når det gjelder slike ting. noen som har noen gode råd om dette så det ikke skjer igjen? det var nemelig ekstremt flaut :flau:

Mitt eneste råd er at dere må bare bli vandte med det :)

Skrevet

Kan også skje under samleie. Da ler vi godt. Fittefis.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Fittefis :bolledeig:

Latin: Cunnilingus Flatulens :)

Gjest womenwomen
Skrevet

Har faktisk ALDRI opplevd dette selv ...

Men er sikkert ikke veldig unormalt : )

Skrevet

Hahaha jo det er helt normalt. Kan jo være flaut, men det er bare om du viser det. Det er mye flaut som kan skje når man har sex og da er det viktig å le av det og ikke bli flau :sengekos: Ta det med et smil og forstett senge kosen.

Skrevet

Ja det er nok ganske vanlig. Første gangen det hendte med meg hadde vi samleie, og da den lyden kom fikk jeg latterkrampe å vi måtte avbryte helt :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...