Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #1 Skrevet 17. august 2003 Jeg har nettopp kjøpte september-nummeret av norske ELLE, og leste førstesiden av redaksjonssjef Synnøve Skarbø. Hun kommer med gode tips til menn om hva man bør gjøre, og hva man absolutt ikke "bør" gjøre... Ganske flåsete så klart, men det var ett punkt jeg hengte meg fast i; "Spar oss for "sprø" dates der det skal gås på skøyter, hoppes i fallskjerm eller skytes med laserpistol" Jeg synes en slik date hadde vært helt topp! Hva med dere? Hvordan liker dere å tilbringe den første avtalen med en "potensiell"? Eventuelt de første gangene dere møtes? Hvordan liker du å bli kjent med en ny person, og da spesielt en mann du liker litt ekstra godt..? Dette gjelder ikke bare single- dere "tosomme" har sannsynligvis også vært på denne fronten en gang. Noen gode/mislykkede historier? :nysgjerrig:
Gjest Vega Skrevet 17. august 2003 #2 Skrevet 17. august 2003 Spise ute, på et rolig sted - helst ikke for stivt, etterpå gå videre og ta par øl på en ikke for fancy pub... Ikke så fantasifullt, men da får vi pratet sammen, masse... Da jeg var femten var jeg sammen med en som hadde sommerjobb på stedets kino ... hver kveld ble slått ihjel på bakerste benk...
Gjest Jaheira Skrevet 17. august 2003 #3 Skrevet 17. august 2003 Enig når det gjelder poenget med å få pratet sammen, Vega. Stikkord: ikke for høy musikk så man må rope over bordet, og hyppigst brukte ord i løpet av kvelden er "hæ?!"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå