Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på hva deres synspunkter er, siden eksen min følte det var greit og lyve meg "oppi trynet" Jeg slettet eksen min noen måneder etter det ble slutt mellom oss på facebook, rett og slett fordi det var for vanskelig for meg og ha han på facebook og se hva han gjøre hele tiden, nye damer osv.

De som har fulgt med på den endesløse sutringa over eksen min har fått med seg at han ble forlova med "eksen sin" for en stund tilbake (henne han var sammen med like før vi ble sammen)

Jeg sa ting i sinne jeg ikke mente, vi "skværet" opp fordi han tydeligvis ville snakke med meg igjen selv om han sa at vi snakkes i et annet liv da jeg skrev jeg ikke ville ha noe mer med han og gjøre.

Forrige uke spurte jeg han om noen råd angående flyttinga mi og han satte pris på at jeg kom til han. Jeg tenkte for og vise at jeg var villig til og legge bitterheten til siden så la jeg til han på facebook igjen, men den ble altså avslått. Jeg bare lurte så jeg sendte han en melding der jeg skrev "er det en grunn til at vi ikke kan være venner på facebook?" da svarte han "jeg trykka bare feil" Alle vet at det er bullshit og at det er en dårlig unnskyldning. Jeg gadd ikke dra det noe lenger og sa jeg skjønte tegninga og at jeg ikke gadd og "go there"

Jeg bare syns det er teit at jeg aldri vet hvor jeg har han, en dag kan han sende meg melding og spørre hvordan det går med meg, og den andre dagen ignorerer han meg på facebook=p

Vet hele greia kanskje høres teit ut, jeg bare lurer på hvordan det ser ut fra andres perspektiv, det er bar facebook, hvorfor kunne han ikke bare adde meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi han ikke vil at psycho-eksen hans skal kunne overvåke han på FB.

Skrevet
Fordi han ikke vil at psycho-eksen hans skal kunne overvåke han på FB.

Han har åpen profil.

Skrevet

Kanskje hans nye dame ikke liker x-games

Skrevet

Om han er en ex og han er forlovet med en annen, hvorfor gidder du å syte over at han ikke vil være "vennen din" på facebook?

Det er vel ikke så farlig om han ikke vil ha deg på facebook, er det vel? :)

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet
Lurer bare på hva deres synspunkter er, siden eksen min følte det var greit og lyve meg "oppi trynet" Jeg slettet eksen min noen måneder etter det ble slutt mellom oss på facebook, rett og slett fordi det var for vanskelig for meg og ha han på facebook og se hva han gjøre hele tiden, nye damer osv.

De som har fulgt med på den endesløse sutringa over eksen min har fått med seg at han ble forlova med "eksen sin" for en stund tilbake (henne han var sammen med like før vi ble sammen)

Jeg sa ting i sinne jeg ikke mente, vi "skværet" opp fordi han tydeligvis ville snakke med meg igjen selv om han sa at vi snakkes i et annet liv da jeg skrev jeg ikke ville ha noe mer med han og gjøre.

Forrige uke spurte jeg han om noen råd angående flyttinga mi og han satte pris på at jeg kom til han. Jeg tenkte for og vise at jeg var villig til og legge bitterheten til siden så la jeg til han på facebook igjen, men den ble altså avslått. Jeg bare lurte så jeg sendte han en melding der jeg skrev "er det en grunn til at vi ikke kan være venner på facebook?" da svarte han "jeg trykka bare feil" Alle vet at det er bullshit og at det er en dårlig unnskyldning. Jeg gadd ikke dra det noe lenger og sa jeg skjønte tegninga og at jeg ikke gadd og "go there"

Jeg bare syns det er teit at jeg aldri vet hvor jeg har han, en dag kan han sende meg melding og spørre hvordan det går med meg, og den andre dagen ignorerer han meg på facebook=p

Vet hele greia kanskje høres teit ut, jeg bare lurer på hvordan det ser ut fra andres perspektiv, det er bar facebook, hvorfor kunne han ikke bare adde meg??

Hei! Du har han desverre ikke lenger.

Grunnen for han ikke godtar deg på FB er nok fordi han og kjæresten hans har planlagt å danne en fremtid sammen, uten exen i bildet. Det gjør det bare vanskelig for begge parter å være venner.

Du må nok bare glemme det.

Skrevet

Jeg skjønner om hun ikke liker x-games, jeg måtte tåle for mye av exene hans da vi var sammen. Jeg vet det bare er facebook, men han tror tydeligvis jeg er dum nok til og gå på den unnskyldningen. Skjønner ikke at jeg fortsatt bryr meg, han har fortsatt den "makten" over meg ja.

Gjest Purple Haze
Skrevet

Jeg har en eks som har prøvd å legge meg til som venn på FB tre ganger. Hver gang har jeg sagt nei. Siste gangen ble han dritsur, sendte meg en melding og skjelte meg ut.

Jaja, jeg forklarte bare at jeg ikke har noe ønske om å være venn med han, verken på FB eller IRL. Av grunner som han vet veldig godt om.

Da la han til ungene mine i stedet. Elstemann turte ikke si nei, yngste sa nei tvert *stolt mamma* ;)

Ikke alle har interesse av å ha ekser på FB, spesielt ikke når man har ny partner.

Skrevet
Jeg har en eks som har prøvd å legge meg til som venn på FB tre ganger. Hver gang har jeg sagt nei. Siste gangen ble han dritsur, sendte meg en melding og skjelte meg ut.

Jaja, jeg forklarte bare at jeg ikke har noe ønske om å være venn med han, verken på FB eller IRL. Av grunner som han vet veldig godt om.

Da la han til ungene mine i stedet. Elstemann turte ikke si nei, yngste sa nei tvert *stolt mamma* ;)

Ikke alle har interesse av å ha ekser på FB, spesielt ikke når man har ny partner.

Dere kjenner ikke eksen min, han hadde plenty av kontakt med eksene sine da vi var sammen, til og med tunge kontakt. Men ja, kanskje han har forandret seg, men om han ikke vil ha kontakt med meg hvorfor sender han meg meldinger plutselig da og spør hvordan det går med meg. Det er det som er irriterende, jeg klarer meg fint uten, men da må han slutte og late som han bryr seg. Seriøst. Kanskje han har forandret seg, men jeg tviler, han er en unge i hodet, og jeg skjønner ikke at jeg gidder og irritere meg over det en gang, skammer meg.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Dere kjenner ikke eksen min, han hadde plenty av kontakt med eksene sine da vi var sammen, til og med tunge kontakt. Men ja, kanskje han har forandret seg, men om han ikke vil ha kontakt med meg hvorfor sender han meg meldinger plutselig da og spør hvordan det går med meg. Det er det som er irriterende, jeg klarer meg fint uten, men da må han slutte og late som han bryr seg. Seriøst. Kanskje han har forandret seg, men jeg tviler, han er en unge i hodet, og jeg skjønner ikke at jeg gidder og irritere meg over det en gang, skammer meg.

Du virker noe bitter. Og det går kun ut over deg selv.

Hvis han var slik en drittsekk, hvorfor gidder du kverne så på alt som har med han å gjøre? Vær heller glad du er kvitt han, og finn noe du kan glede deg over i livet ditt i stedet.

Skrevet
Du virker noe bitter. Og det går kun ut over deg selv.

Hvis han var slik en drittsekk, hvorfor gidder du kverne så på alt som har med han å gjøre? Vær heller glad du er kvitt han, og finn noe du kan glede deg over i livet ditt i stedet.

Jeg er det, prøvde å si til meg selv at jeg er over det. Det går bare utover meg selv bare. Er nok bruddet og alt som har skjedd, hvordan han behandlet meg, hvordan ALT kom så brått. Fikk aldri ordentlig closure, men det er for sent nå. Jeg må prøve og la sinnet mitt gå..jeg er såret og sint på samme tid, det vil bare ikke bort.

Skrevet
Jeg bare syns det er teit at jeg aldri vet hvor jeg har han,

Det er en annen som har ham nå. Han vil nok ikke ha deg på facebook fordi du er så lite avklart og har så mye forventninger fortsatt, tester og vurderer og lurer hele tiden.

Han har ikke makt over deg, det er du som ikke gir slipp.

Lykke til med å gå videre i livet. Kanskje du er en av dem som har vanskelig for å gå videre før du har en ny å konsentrere deg om? Du bør i hvertfall ut og flørte.

Gjest Gjest_camilla_*
Skrevet

For å sette et annet perspektiv på ting:

hvorfor ønsker du å ha eksen din på facebook hvis "han fortsatt har makt over deg" som du selv skrev?

det kommer bare til å såre deg i det lange løp.

Skrevet

Det virker på meg som dere er litt x-gamere begge to. Så jeg tror han ikke ville ha deg på facebook av hensyn til dama si.

Jeg håper du finner deg en mann som vil bli noe annet enn en x for deg. Gå ut og flørt!

Skrevet
Det virker på meg som dere er litt x-gamere begge to. Så jeg tror han ikke ville ha deg på facebook av hensyn til dama si.

Jeg håper du finner deg en mann som vil bli noe annet enn en x for deg. Gå ut og flørt!

Bra han har begynt og ta hensyn til dama si da. Men ja, nå virker jeg bare som den verste bitre eksen, som jeg kanskje er og. Time to let go for real. Jeg er ute og flørter så det holder jeg. Men jeg skjønner at jeg bare må drite i det, og det var en dum idé og ha han på facebook uansett, kommer ikke noe godt ut av det.

Skrevet
For å sette et annet perspektiv på ting:

hvorfor ønsker du å ha eksen din på facebook hvis "han fortsatt har makt over deg" som du selv skrev?

det kommer bare til å såre deg i det lange løp.

Du har rett.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Ja, exer på facebook fører bare til at man aldri kommer over dem.

Synes du er tøff jeg :) Du har vært igjennom mye nå!

Gjest Blondie65
Skrevet

For enkelte skulle facebook aldri eksistert.

Hvorfor gjorde han sånn. Hvorfor blir jeg ignorert. Hvorfor ditt hvorfor datt.

Hvorfor vil du ta initiativ til å være venn med eks'en din på Facebook, og hvorfor i denne verden har det så stor betydning at han ikke vil? Det er det du bør spørre om.

Skrevet
Ja, exer på facebook fører bare til at man aldri kommer over dem.

Synes du er tøff jeg :) Du har vært igjennom mye nå!

Takk:) Vurderer faktisk om jeg skal slutte og poste her, for jeg får høre at jeg er psycho og det som verre er, det går inn på meg. Men men.

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Takk:) Vurderer faktisk om jeg skal slutte og poste her, for jeg får høre at jeg er psycho og det som verre er, det går inn på meg. Men men.

Det er bedre at du poster her og får det ut enn at du skal klikke i vinkel når du er ute blant folk.

Går du til psykolog eller noe? Kan være godt å snakke med noen objektive i slike situasjoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...