Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 jeg skal rapportere noen kommentarer, ikke videoer, på youtube som kommer med rasisme og mange direkte personangrep. jeg har stilt et spørsmål på en video på youtube, som kan ha vært kritisk, men som ikke angriper eller kritiserer verken de i videoen, andre youtubemedlemmer eller personen som har lagt den ut. etter det fikk jeg noen stygge personangrep som ikke hadde gått gjennom sensuren på de fleste forum. har tenkt å melde denne til youtube og be dem om å fjerne kommentaren siden en av (de helt uprovoserte, jeg har aldri vært borti denne personen før) kommentarerene også inneholdt rastiske utspill. ser også ut som om brukeren er slik mot flere medlemmer. kommer h*n som legger ut rasistiske kommentarer å finne ut akkurat hvilken bruker som har rapportert h*n og på grunn av hvilken video? Får h*n bare mail om de at får en advarsel pga opførselen, eller får de "youtube user xxx har rapport dine kommentarer på xx"?
Gjest Gjest Skrevet 1. november 2009 #2 Skrevet 1. november 2009 Er det noen som har meldt brudd til youtube her? eller som har blitt meldt selv? tar de i det hele tatt tak i det når noen sender rasistmeldinger i en grov tone? ser at sanger som det er copyright er her den ene dagen, borte den andre, når jeg søker på dem. rensker de opp i brukere som er bare interessert i drittslengning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå