Gå til innhold

Forelska i en som har dame :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da altså klart å forelske meg i en fyr som allerede har en dame. De har vært sammen i flere år.

Jeg hadde ingen planer om å bli forelsket, men vi går i samme klasse på universitetet, og har klikka helt. Har innsett at han er drømmemannen: vi har de samme verdiene og syn på ting, vi har mye de samme interessene, og han har en helt fantastisk personlighet. I tillegg ser han også bra ut.

Jeg vet at jeg flørter en del med ham, og han flørter også med meg. Han liker f eks å "finne på unnskyldninger" for å ta litt på meg. Litt sånn ungdomsskole-flørting om dere skjønner..

Vi har altså aldri gjort noe "ulovlig". Bare uskyldig flørting. Jeg ville heller aldri gjort noe pga at han har dame..

Men er det vanlig at menn i forhold flørter mye med andre damer, eller er dette et tegn på at han vil ut av forholdet?

Typisk at når jeg endelig møtte drømmemannen så har han dame. Må innrømme at jeg innerst inne ønsker at han skal slå opp med henne, men samtidig er dette utenfor min kontroll. Så har ikke tenkt å bli skuffa hvis dette ikke skjer..

Videoannonse
Annonse
Gjest emmeline
Skrevet

Han er i et forhold. Hold deg unna. At han flørter litt med deg er mest sannsynlig bare for litt uskyldig spenning, og bør absolutt ikke bety at han vil ut av forholdet han er i.

Skrevet

Jeg gjetter at han tror han ikke flørter med deg, men at dere bare har det litt moro. Han synes nok at du er deilig og sjarmerende og det skulle ikke forundre meg om han hadde hatt lyst på deg som kone nr 2. Og hvis du blir den første som sjenker han en sønn, så kan du jo bli kone nr. 1. Men siden han ikke har prøvd å arrangere sånt , så tror jeg at hans dame ønsker å være alenekone for han.

Hvis han hadde hatt eksklusiv lyst på deg, så tror jeg han hadde pult deg for lenge siden. Jeg tror at han ikke flørter for grovt av respekt for sin dame.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Han vil i alle fall pule deg. Hva han vil utover det, det vet jo ingen utenom han.

Gjest Emmanuelle
Skrevet

Hold deg unna.

Om han virkelig liker deg, slår han opp med dama. Da kan du kaste deg over ham.

Uskyldig flørt er vanlig, ikke legg mer i det enn det er.

Skrevet

Heihei! Det er litt av en utfordring dere har her :) Nei, hva kan man gjøre når hjertet sier to ting. Ikke føl deg skyldig, det er da bare flott at dere har så god kjemi. Men hold litt igjen og prøv å skjerm deg selv for dine følelser, sosialiser deg med andre og møt mennesker, ikke bare tenk på denne fyren. Kansje dukker mr right i andre menn også..Men om denne mannen skulle dele dine følelser og mene at du er den riktige for ham, så kommer han til å gå fra dama si. Om han i så fall er utro med deg, er dette en type mann som du ønsker deg?

Mitt råd er, fortsatt å bli kjent med ham på vennebasis. Om han legger opp til å være utro med deg, ikke la ham, fordi det vil såre både ham selv og dama hans. Om han etterhvert ønsker å gå fra dama si, så mener jeg at i bunn og grunn så er ikke det nødvendigvis en knusende negativ sak ettersom det vil bevise at det forholdet de hadde var dårlig. Om man er i et dårlig forhold så er et brudd noe positivt som gagner begge parter på sikt.

Skrevet

Takk for svar. Jeg respekterer det at han har dame, og kommer ikke til å prøve meg på han så lenge de er sammen. Kommer også til å avvise ham dersom han prøver seg på meg.

Jeg håper at han ikke prøver seg på meg så lenge han er sammen med dama, for jeg tror han er en sånn type som har såpass respekt for dama si at han slår opp først..

Det kan jo også godt hende at han ikke legger noe særlig i flørtingen, for han er jo hyggelig mot andre jenter enn meg. Men han er liksom ekstra flørtete med meg.

Er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente og se. Kommer iallfall til å fortsette vennskapet med han :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Det jeg lurer på er hvor dama hans er oppi alt dette? Bor de ilag? Hvor lenge har de vært sammen? Hvor gamle er dere? Har du møtt henne? Osv... det kan jo ha mye å si på om flørtingen er ekte.....

Gjest brutal_mann
Skrevet
Er vel ikke noe annet å gjøre enn å vente og se. Kommer iallfall til å fortsette vennskapet med han :)

Som oversettes til "Jeg håper han ser at jeg er helt fantastisk og dumper henne før vi puler."

Skrevet

Dama hans bor i en annen by. De har vært sammen i to år, men har visstnok hatt perioder der de ikke har vært sammen. De bor heller ikke ilag.

Jeg har aldri møtt dama hans. Har bare hørt om henne.

Gjest Gjest_Jordan_*
Skrevet
Dama hans bor i en annen by. De har vært sammen i to år, men har visstnok hatt perioder der de ikke har vært sammen. De bor heller ikke ilag.

Jeg har aldri møtt dama hans. Har bare hørt om henne.

Hmmm...er det min type du snakker om kanskje? Nå ble jeg nysgjerrig... første bokstaven i navnet hans?

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet
Hmmm...er det min type du snakker om kanskje? Nå ble jeg nysgjerrig... første bokstaven i navnet hans?

Nå skriver hun sikkert en annen bokstav :fnise:

Men ja TS du burde holde deg unna. Ellers kan du konfrontere han å høre om han føler det samme.

Skrevet
Som oversettes til "Jeg håper han ser at jeg er helt fantastisk og dumper henne før vi puler."

Du har noen gullkorn i dag, Brutal mann. :)

Ts. Hold deg unna menn som har dame. Hvis du får ham, ville du satt pris på at en annen dame gjorde alt for å ta ham fra deg?

Alle forhold har opp og ned perioder. I ned periodene er det lett å flørte litt ekstra med andre, men det betyr ikke at det er greit allikevel.

Han har valgt en annen dame. Hvis han vil ha deg istedenfor så vil han gjøre det slutt med henne. Men hold deg for god til å forsøke å kapre ham. For det er det du gjør. :kjefte:

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Du har noen gullkorn i dag, Brutal mann. :)

Ts. Hold deg unna menn som har dame. Hvis du får ham, ville du satt pris på at en annen dame gjorde alt for å ta ham fra deg?

Alle forhold har opp og ned perioder. I ned periodene er det lett å flørte litt ekstra med andre, men det betyr ikke at det er greit allikevel.

Han har valgt en annen dame. Hvis han vil ha deg istedenfor så vil han gjøre det slutt med henne. Men hold deg for god til å forsøke å kapre ham. For det er det du gjør. :kjefte:

Amen sistah!

Skrevet
Typisk at når jeg endelig møtte drømmemannen så har han dame.

Hm, ikke for å være frekk, men hva får deg til å tro at du hadde hatt sjangs på han selv om han ikke hadde dame?

Jeg er en ganske attraktiv fyr selv og flørter en del med venninner, selv om ingen av dem hadde hatt sjangs på meg selv om de prøvde seg.

Ikke vær så innbilsk nå, vesla:)

Gjest Emmanuelle
Skrevet
Hm, ikke for å være frekk, men hva får deg til å tro at du hadde hatt sjangs på han selv om han ikke hadde dame?

Jeg er en ganske attraktiv fyr selv og flørter en del med venninner, selv om ingen av dem hadde hatt sjangs på meg selv om de prøvde seg.

Ikke vær så innbilsk nå, vesla:)

Haha, nice one. Men det er faktisk noe å tenke på. Jeg er veldig flørtete av meg selv om jeg har kjæreste, og kan ta på en fyr, slå han litt ertete og gi en klem selv om jeg har null interesse.

Slik var jeg også da jeg var singel, fordi jeg likte å tulle med folk. Ikke legg mer i det enn det er.

Gjest gjester
Skrevet

jeg har en kjæresete som går på universitetet. Vi har vært ilag i fire år, og bor ikke ilag lenger(har kattepus ilag)da jeg har fått meg jobb på en annen kant av landet. Han har et og et halvt år igjen av studiene, så det er kjipt med avstand.

Hadde jeg vært deg, ville jeg nok tenkt at dette var en uskyldig flørting som en følge av at dama hans ikke er tilgjengelig. Han trenger nok oppmerksomhet. Hadde jeg vært deg, ville jeg holdt meg unna. Du vil IKKE bli stående igjen i et trekantdrama.

:filer::nei:

Skrevet

Jeg føler ikke at jeg prøver meg på han da. Jeg er ganske flørtete av meg, så han merker nok ikke hvis jeg flørter med ham. Det er heller han som flørter med meg, og jeg holder tilbake for ikke å vise han at jeg liker ham..

Hehe, det kan jo hende jeg er litt innbilsk som tror jeg har sjans på han. Det er sant. Men da skjønner jeg ikke helt hvorfor han flørter spesielt med meg. Da burde han jo ha behandlet meg som alle de andre jentene..

Hadde selfølgelig ikke likt å vært sammen med noen som en annen jente prøver å kapre. Men har da opplevd å ha kjæreste som andre har flørtet åpenlyst med. Jeg mener det er forskjell for å bevisst gå inn for å prøve seg på noen, og det å flørte litt.

Så lenge jeg ikke gjør noe med følelsene mine så synes jeg at det er greit at jeg har dem.

De som er interessert i forbokstav: T :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...