Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi lurer på hvilken vognpose vi skal kjøpe til vår Urban Jungle /OTH vogn. Vi går over til sportsdel nå i vinter. Vi har ikke lyst på Odenwalder pga dårlig testresultat i tv2 hjelper deg. Vi vurderer Voksi urban men synes den virker litt tykk og vanskelig å forme. Spesielt med forlengelsen lurer jeg på den vil ta ned i hjulet foran.Hvilke poser er dere fornøyde/misfornøyde med?

Skrevet
Vi lurer på hvilken vognpose vi skal kjøpe til vår Urban Jungle /OTH vogn. Vi går over til sportsdel nå i vinter. Vi har ikke lyst på Odenwalder pga dårlig testresultat i tv2 hjelper deg. Vi vurderer Voksi urban men synes den virker litt tykk og vanskelig å forme. Spesielt med forlengelsen lurer jeg på den vil ta ned i hjulet foran.Hvilke poser er dere fornøyde/misfornøyde med?

Jeg har ikke OTH vogna, men Teutonia S3 som er veldig lik i str. Jeg fikk høre av andre her at Voksi Urban blir for lang i disse vognene (med forlenger delen) - så jeg har gått til innkjøp av Voksi Aktiv. Denne kan du regulere slik at du får den akkurat så lang som du vil... (bare trikse og mikse litt med klipsene) og på den minste str går den greit oppi baggen. Se www.voksi.no for filmklipp av hvordan den kan endres på str..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...