Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjæresten min har vært syk i ett par dager nå. Har ikke truffet ham på 5 dager, og savner ham veldig. Går ut i fra at han ikke er smittefarlig nå, siden det brøt ut for et par dager siden. I dag spurte jeg om jeg kunne komme på "sykebesøk" - krever ingen underholdning, vil bare være der. Han sa at det ville han ikke. Han var hjemme hos moren nå, og har vært der helt siden han ble syk. Han er forøvrig 26 år gammel, og jeg synes det er rart at han ikke er i sin egen leilighet, evt. min.

Hva synes dere? Er så lei meg nå, og føler meg skikkelig avvist. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud. Han er syk. la nå mannen være i fred.

Skrevet

Kanskje han stoler mer på at mammaen hans tar vare på ham enn at du gjør det?

Forøvrig, så lenge han ikke "glemmer" deg helt (sms, evnt. telefon om han er i form til det) ser jeg ikke problemet med at han er hjemme og ikke vil ha deg der.

Skrevet

Hei. Det kan være mange grunner til at han ikke vil ha besøk av deg nå.

Han kan mangle overskudd til å snakke med noen, og ønsker bare å sove.

Han kan være forfengelig og ikke ønske at du ser ham syk osv.

Det er mange som bor alene som søker mamma når de blir syke. Også voksne menn. Det er hun som vet hvordan han ønsker og trenger å bli pleiet og stelt med.

Sålenge dere ikke bor sammen er det ikke noe å bry seg om. :)

Skrevet

herregud så patetisk dere kvinner er. er det mulig på noen som helst måte å ikke såre dere? virker ikke sånn

Skrevet

Mest sannsynlig synes han at han selv se for jævlig ut, og ønsker ikke at du skal se ham slik.

Skrevet
Kjæresten min har vært syk i ett par dager nå. Har ikke truffet ham på 5 dager, og savner ham veldig. Går ut i fra at han ikke er smittefarlig nå, siden det brøt ut for et par dager siden. I dag spurte jeg om jeg kunne komme på "sykebesøk" - krever ingen underholdning, vil bare være der. Han sa at det ville han ikke. Han var hjemme hos moren nå, og har vært der helt siden han ble syk. Han er forøvrig 26 år gammel, og jeg synes det er rart at han ikke er i sin egen leilighet, evt. min.

Hva synes dere? Er så lei meg nå, og føler meg skikkelig avvist. :(

Hmm..At han var hjemme hos mor si når han var syk skjønner jeg ikke hvorfor du skal bry deg om. :klø: Ellers er han vel ikke i form til besøk da vel. :roll:

Gjest Gjest_Eirik
Skrevet

Må da lov å være for seg selv, uten mer forklaring enn "jeg trenger å være alene nå", om man er syk eller ei.

Skrevet

Takk for svar. Dere har sikkert rett. Jeg bare freaker litt ut når jeg føler meg "avvist". Vet i hvertfall med meg selv at jeg hadde ikke hatt problemer med å ha kjæresten på besøk dersom jeg var syk, og sålenge jeg ikke var smittefarlig. Hadde bare synes det var koselig.

Skrevet
Går ut i fra at han ikke er smittefarlig nå, siden det brøt ut for et par dager siden.

Øh? Man er ofte smittefarlig også ETTER at man føler seg frisk.

Han vil antagelig bare ikke smitte deg, eller er så syk at han ikke orker å forholde seg til folk. Ikke noe å bekymre seg for, og å mase gjør ikke saken bedre (snarere tvert imot).

Skrevet

En del av det å være i et forhold er å godta forskjellene deres. Siden han ikke er kloningen din tenker han ikke likt som deg på alt.

At han trenger litt alenetid betyr ikke at han aviser deg. Bare at han treger alenetid.

Hadde jeg vært deg ville jeg benyttet dagene til å kose meg med venninder og gjøre morsomme ting. Å være for avhengig av kjæresten kan kvele forholdet.

Skrevet

Det er nå uansett sårt når kjæresten ikke klarer å å kommunisere..er sikker på at du hadde taklet det langt bedre dersom han også hadde forklart deg hvorfor.

Gjest Purple Haze
Skrevet
Takk for svar. Dere har sikkert rett. Jeg bare freaker litt ut når jeg føler meg "avvist". Vet i hvertfall med meg selv at jeg hadde ikke hatt problemer med å ha kjæresten på besøk dersom jeg var syk, og sålenge jeg ikke var smittefarlig. Hadde bare synes det var koselig.

Du snakker...

Han er syk og elendig, men den du har fokus på og syns synd på, er deg selv, fordi du er "avvist"?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Hjemme hos sin mor?!? Herregud... Bytt han ut med en Mann!

Gjest Gjest_jente20_*
Skrevet

Kanskje han ikke er hjemme hos moren sin? Kanskje han er hos en elskerinne og ikke er syk?

hehe neida! :)

Jeg hadde også blitt litt skuffet, men du får heller vente til han blir frisk.

Skrevet

Merkelig at han ikke vil ha besøk da. Nå vet jeg ikke hva som feiler han, men å få besøk av kjæresten sin når man er syk er jo bare koselig. Du kan forresten fortsatt fortsatt bli smittet etter at han er blitt frisk.

Men skjønner at du er savner ham! :(

Skrevet

Vær glad for at han har vett til å si nei til sykebesøk i og med at man helst skal unngå å være med så mange når man er syk. Tenk heller på at du slipper å bli syk du også!!!!

Gjest Chiffon
Skrevet

Ja, for en slemming. Tenk å bli syk og ikke ha overskudd til en masete kjæreste. Fy og fy.

Skrevet
Merkelig at han ikke vil ha besøk da. Nå vet jeg ikke hva som feiler han, men å få besøk av kjæresten sin når man er syk er jo bare koselig. Du kan forresten fortsatt fortsatt bli smittet etter at han er blitt frisk.

Ikke merkelig i det hele tatt. Når jeg er syk og ligger rett ut med snørrete nese og tørr og rød nesehud, knallhvit i trynet og fett hår så har jeg ikke lyst på besøk fra noen...Vil bare sove og ha nok med meg selv.

Nei, jeg skjønner godt at han ikke vil ha besøk.

Gjest brutal_mann
Skrevet
Ikke merkelig i det hele tatt. Når jeg er syk og ligger rett ut med snørrete nese og tørr og rød nesehud, knallhvit i trynet og fett hår så har jeg ikke lyst på besøk fra noen...Vil bare sove og ha nok med meg selv.

Nei, jeg skjønner godt at han ikke vil ha besøk.

Jeg ville gjerne hatt en kjæreste som kom og sugde meg slik at jeg fikk sove bedre... Mao, så lenge hun bare steller meg og ikke forventer en dritt tilbake, helt greit. Men kommunikasjon i slik en stund er utelukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...