Gjest Gjest_Camilla_* Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Hei Vi skal gifte oss våren/sommeren 2011 og kunne tenkt å giftet oss i utlandet. Har tenkt litt på Spania, Hellas eller Italia. Det må ikke være for dyrt å reise ned dit. Jeg ser for meg et idyllisk bryllup med sandstrand, palmer og masse fine blomster rundt oss. Lokalene må være åpne, lyse og varme. Er det noen som har noen gode ideer? Gjerne linker, erfaringer eller bilder På forhånd takk
Cæmis Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 mange gifter seg på kypros eller hva med santorini?
Gjest Gjest Skrevet 28. oktober 2009 #3 Skrevet 28. oktober 2009 Du får vel akkurat det du vil ha på alle de nevnte stedene, og vil man bruke bryllupsplanlegger (koster en del, men kan være verdt det) så er mulighetene bare et par telefoner unna. Giftet meg i Spania i sommer, men uten fastboende familie hadde det vært vrient å få på plass det praktiske.
Vivil Skrevet 29. oktober 2009 #4 Skrevet 29. oktober 2009 Hei. Jeg skal gifte meg nå i desember, men bare sånn raskt uten noe stor feiring. Vi har tenkt å fornye løftene senere med en stor fest med venner og familie. Da tenker vi utlandet og allerhelst mexico! Ja, vet at det blir ganske dyrt!! Men målet er å spare lenge og invitere alle i et år på forhånd så folk kan begynne å spare litt Vet bare at jeg kommer til å ELSKE å gifte meg i mexico, med hvite strender, lange lyse kvelder og varm vind utover natta. Har ikke noe veldig med tips å komme med, bare at ting som regel er litt billgiere i utlandet. Det er dyrt å reise til mexico, men til gjengeld får vi et mye større og flottere bryllup for de samme pengene vi hadde måttet bruke i norge. I den byen vi skal gifte oss er det flust med bryllupsplanleggere som gjør alt og planlegger alt for oss til en meget billig pris faktisk Gleder meg allerede selv om vi ikke har planlagt noooe! Lykke til og håper du får et kjempefint bryllup. Hvem vil vel ikke gifte seg på stranden?
Gjest Gjest_Greta_* Skrevet 30. oktober 2009 #5 Skrevet 30. oktober 2009 Hei Vi brukte Italienske Bryllup til vårt bryllup i Roma og kunne ikke vært mer fornøyde ! Dagene i Roma var romantiske og i Italia er mulighetene mange synes vi da man kan finne billige billetter og overnatting. Som sagt brukte vi bryllupsplanlegger og det må man ha, uten det går det ikke. Man må jo ha tolk og det er mye mer avslappende å ha en norsk å snakke med og så ordner de alt. Vi synes heller ikke de var så særlig dyre og vi var de som ikke ville bruke mye penger. Vi dro kun 4 stykker og hadde en fest når vi kom hjem. Det var veldig flott å kunne vise dem de flott bildene den italienske bryllupsfotografen tok av oss rundt omkring i Roma. På den måten fikk de være med de også ... Anbefales !!
La Luna Skrevet 31. oktober 2009 #6 Skrevet 31. oktober 2009 Hei. Jeg skal gifte meg nå i desember, men bare sånn raskt uten noe stor feiring. Vi har tenkt å fornye løftene senere med en stor fest med venner og familie. Da tenker vi utlandet og allerhelst mexico! Ja, vet at det blir ganske dyrt!! Men målet er å spare lenge og invitere alle i et år på forhånd så folk kan begynne å spare litt Vet bare at jeg kommer til å ELSKE å gifte meg i mexico, med hvite strender, lange lyse kvelder og varm vind utover natta. Har ikke noe veldig med tips å komme med, bare at ting som regel er litt billgiere i utlandet. Det er dyrt å reise til mexico, men til gjengeld får vi et mye større og flottere bryllup for de samme pengene vi hadde måttet bruke i norge. I den byen vi skal gifte oss er det flust med bryllupsplanleggere som gjør alt og planlegger alt for oss til en meget billig pris faktisk Gleder meg allerede selv om vi ikke har planlagt noooe! Lykke til og håper du får et kjempefint bryllup. Hvem vil vel ikke gifte seg på stranden? Jeg skal gifte meg på stranda i Mexico ;-) Og billettene til Mexico trenger ikke være så dyre, vi har fått tak i til 3700 kroner, og da fra lokalflyplassen vår, ikke en stor en.
Gjest Gjest Skrevet 31. oktober 2009 #7 Skrevet 31. oktober 2009 Hei. Her er litt om vårt bryllup i utlandet, nærmere bestemt Spania. Vi giftet oss i sjømannskirken i Barcelona forrige måned. Sjømannskirken i Barcelona er en nydelig klosterkirke og veldig romantisk… Festen var på hotellet der vi bodde, og det var helt fantastisk. Nydelig mat og drikke i tilegg til bryllupskake. De lagde også bordkort og menyer i tilegg til pynting med blomster på bordet. Før middagen hadde vi tapas.( Også det på hotellet) Vi har ikke brukt bryllupsplanlegger, fant ut at med den prisen de tar, kunne vi like gjerne reise ned og ordne det praktiske selv... Det i tilegg til mail fungerte helt utmerket for oss. Vi var ca 20 personer som reiste ned. Jeg hadde brudekjole, brudebukett, sminke og håroppsett. Ja, det meste som jeg ville hatt her hjemme. Kirken formiddlet fotograf, så det var heller ikke noe problem. Er det noe du lurer på, bare spør
Vivil Skrevet 19. november 2009 #8 Skrevet 19. november 2009 Jeg skal gifte meg på stranda i Mexico ;-) Og billettene til Mexico trenger ikke være så dyre, vi har fått tak i til 3700 kroner, og da fra lokalflyplassen vår, ikke en stor en. Wow! Det var billig. De billigste vi har funnet kostet i underkant av 5000, fra Oslo. Tror på at det er billigere fra lokale flyplasser, eller hvis flyene går direkte til destinasjonen Du må kose deg masse! Missunner deg en del når jeg ser på drittværet her nå.. Mexico <3
La Luna Skrevet 19. november 2009 #9 Skrevet 19. november 2009 Wow! Det var billig. De billigste vi har funnet kostet i underkant av 5000, fra Oslo. Tror på at det er billigere fra lokale flyplasser, eller hvis flyene går direkte til destinasjonen Du må kose deg masse! Missunner deg en del når jeg ser på drittværet her nå.. Mexico <3 De kosta 50 kroner mindre fra Oslo da vi kjøpte ;-) Men, takk! Hehe :-)
Vivil Skrevet 20. november 2009 #10 Skrevet 20. november 2009 Hvilket flyselskap var det? Er vel forskjellig pris etter når på året man reiser også.. Reiste også i august og da var det ganske dyrt.. =/
La Luna Skrevet 21. november 2009 #11 Skrevet 21. november 2009 Hvilket flyselskap var det? Er vel forskjellig pris etter når på året man reiser også.. Reiste også i august og da var det ganske dyrt.. =/ KLM. Jeg reiste også i august, og da betalte jeg 4000.
Gjest Pippelipp Skrevet 21. november 2009 #12 Skrevet 21. november 2009 Jeg var i et bryllup på et slott i Provence i sommer. De hadde bryllupsplanlegger, men nå skal det også sies at det var en snobbete amerikansk familie som nok ikke hadde tenkt tanken om å gjøre noe selv. Det var nydelig der og de giftet seg i parken under cypressene med lavendel og cikader i luften. Herregud så romantisk!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå