Gå til innhold

Stilte kg klokka feil i natt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sitter her å skjønner nå ingenting. Jeg leste i forumet i går og kom plutselig over innlegg som var skrevet "i dag 05:11", men det var før klokka var så mye. Min var bare 05. Så så jeg på klokka på dvd-soilleren min og den var 06 da. Så da skjønte jeg at klokkka skulle stilles. Jeg så også at innlegg på kg var skrevet klokka 06.

Jeg stilte de andre klokkene også fra 5 til 6. Så gikk jeg å la meg og stod opp klokka 14. Og dagen gikk som den bruker.

Så kom en venn en snartur innom, som vi avtalte. Han skulle komme klokken 15, men kom ikke før klokka 16. Jeg spør han om hvorfor han kom en time senere enn han skulle. Og da går det visst opp for meg at jeg har stilt klokken feil.

Skjønner ikke at jeg kan ha klart det. Klokka på dvd-spilleren stiller seg selv. Radoiklokka stiller seg ikke selv, men må ha gjort det i dag, for begge gikk plutselig en time for fort. Det samme gjorde den på kg.

Nei, nå er jeg visst ikke helt med her i dag.

Klokka skal vel egentlig stilles klokka 2 og jeg satt med pc-en helt til 5 (og så stilte den til 6). Så jeg aner ikke en gang om klokka ble stilt automatisk på pc-en.

Dette var visst forvirrende. :forvirret:

Jeg vet (vanligvis) at den skal stilles bakover på vinteren.

Forresten, klokken på dvd-en stilte seg riktig når jeg slo den på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Interessant tråd. Hvor mye er egentlig klokka nå?

Skrevet

Den er er 15:46.

Må si jeg er veldig treg i dag. Nå vet jeg hvorfor kg stilte klokka feil. De gjorde ikke det. Det var klokka på pc-en som hadde stilt seg automatisk uten at jeg hadde sett det.

Skrevet
Den er er 15:46.

Må si jeg er veldig treg i dag. Nå vet jeg hvorfor kg stilte klokka feil. De gjorde ikke det. Det var klokka på pc-en som hadde stilt seg automatisk uten at jeg hadde sett det.

:ler:

Da stemmer det med duppedittene mine også ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...