einna Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Nå skal ikke jeg gifte meg (iallefall ikke helt ennå), men havner noen ganger inne her på bryllupssidene likevel! Er jo litt spennende og koselig å lese om Det jeg lurer på er da om det er noen som har hatt/planlegger/ønsker seg veldig enkle bryllup? Og tanker og erfaringer rundt dette.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Venninnen min giftet seg enkelt. Det var kun de nærmeste som var i kirka, og det eneste hun trengte tenke på var klær til seg og gemalen. Deretter ble det kaffe og kake hjemme hos dem, men altså ingen middag eller fest.
einna Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Takker for svar Vet du noe om hva hun tenkte i ettertid? Var hun fornøyd, og ikke følte hun gikk glipp av noe ved å ikke ha stor fest og sånt? Og hva med antrekket?
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Hun hadde vanlig, flott brudekjole. For henne var dette riktig. Hun ønsket ikke noe stort, og er ikke glad i oppmerksomhet. For meg ville det blitt feil å gjøre det slik, men folk er jo forskjellige
hegejenta30 Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg planlegger enkelt bryllup. Vielsen blir kun med de aller nærmeste etterfulgt av en bedre middag. Dagen etter blir det familiselskap i hagen hjemme hos min kjære foreldre. Det er likevel en del å tenke på selv om det er enkelt - skyldes mest at vi bor i Trondheim og skal gifte oss på Hvaler. Jeg ser for meg at jeg skal ha en enkel sommerkjole/ kort selskapskjole i lyse farger og min kjære en fin dress.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå