Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kroppen maaaser sånn om at jeg skal lirke meg ut av sofaen og ta en soltime, så da lurer jeg på om det er noen som har vært på brun og blid idag, og som vet hvordan det gratis greine fungerer?

... og hvor lang soltid får man?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_fia_*
Skrevet
Kroppen maaaser sånn om at jeg skal lirke meg ut av sofaen og ta en soltime, så da lurer jeg på om det er noen som har vært på brun og blid idag, og som vet hvordan det gratis greine fungerer?

Bli i sofaen (og drikk melk hvis du trenger d-vitaminer)! Solsengen er så mye værre for deg!!!

Rundt 90-95% UVage stråling er ikke verdt 5-10% UBbrown stråler. Det er derfor selvbruning fins.

Skrevet

du får et solkort eller de fyller på kortet på for deg, de som jobber på solsenteret i dag. du får en halv time sol:)

Skrevet

Vurderte selv å dra ned, etetrsom ansiktet og brystet skriker etter farge. Men må si jeg er skeptisk til at solsengene skal kjøres konstant i en hel dag. Er ikke dette litt "risky business"? Var med forrige gang det var, men følte meg absolutt ikke trygg i den sengen ettersom den var glovarm.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...