Phaedra Skrevet 26. oktober 2009 #21 Skrevet 26. oktober 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Pheadra, mod
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #22 Skrevet 26. oktober 2009 Ingen av disse guttene er kjekke, de er kun dumme som har gjort det de har gjort. At noen jenter begynner å sverme for disse to guttene som ligger litt under gjennomsnittet kan vel forklares ved "kjedisstatusen" de har opparbeidet ved å sitte i fengsel. Dumskap tiltrekker dumskap. Jeg tror det er heller pga de er det man kaller "bad boys", jenter generelt blir tiltrukket av det.
Gjest No wonder woman Skrevet 26. oktober 2009 #23 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg tror det er heller pga de er det man kaller "bad boys", jenter generelt blir tiltrukket av det. Kall det hva du vil, dumskap er nå det alikevel.
Pomeline Skrevet 26. oktober 2009 #24 Skrevet 26. oktober 2009 Synes de ser helt "greie" ut begge to, men ikke noen jeg automatisk hadde falt for basert på utseendet.
FridaHelen Skrevet 26. oktober 2009 #25 Skrevet 26. oktober 2009 Kall det hva du vil, dumskap er nå det alikevel. Så jeg er dum hvis jeg synes en av de er kjekk? Utseende og personlighet er 2 helt forskjellige ting. Vil heller kalle det dumskap å kalle andre dum fordi man synes en mann er kjekk.(Les, kjekk, ikke snill.)
Gjest Cynthia Skrevet 26. oktober 2009 #26 Skrevet 26. oktober 2009 Liker utseendet til Moland, men kunne aldri, aldri, aldri tenkt meg å være sammen med en sånn type.
Gjest No wonder woman Skrevet 27. oktober 2009 #27 Skrevet 27. oktober 2009 Så jeg er dum hvis jeg synes en av de er kjekk? Utseende og personlighet er 2 helt forskjellige ting. Vil heller kalle det dumskap å kalle andre dum fordi man synes en mann er kjekk.(Les, kjekk, ikke snill.) Det der tror jeg ikke noe på. Dette er gutter som aldri ville få spalteplass såfremst de ikke har gjort det de har gjort.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå