Astriii Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Se dette bilde her... http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/...1917526_412.jpg Synes han er ganske så tiltrekkende jeg... noen som er enig? XD
Bellatrix Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Når han har shina seg litt så er han pen.
Gjest Marlo Skrevet 25. oktober 2009 #3 Skrevet 25. oktober 2009 Nei, hadde nok ikke fallt for det utseende der sånn umiddelbart
Kamikatze Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 Uansett utseende, kommer jeg ikke til å greie å holde maska på restaurant, om det ømt lyder fra nabobordet: "Åh, Tjostolf!"
Gjest Ylva Virvla Skrevet 25. oktober 2009 #5 Skrevet 25. oktober 2009 Ikke så verst, men han er ikke min smak. Jeg likte Joshua bedre, men med skjegg. *Freak*
Astriii Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #6 Skrevet 25. oktober 2009 Uansett utseende, kommer jeg ikke til å greie å holde maska på restaurant, om det ømt lyder fra nabobordet: "Åh, Tjostolf!" hahahahha:D faktisk enig:P
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 25. oktober 2009 #7 Skrevet 25. oktober 2009 Utseendemessig syns jeg han har noe veldig tiltrekkende ved seg(når han er litt velstellt forsåvidt)
The Kitten Skrevet 25. oktober 2009 #8 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg blir ikke tiltrukket av ham utsendemessig. Ikke personlighetsmessig heller for den saks skyld.
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #9 Skrevet 25. oktober 2009 Han andre (Joshua) er søtere, og ser litt snillere ut. Dessuten er han blitt kristen og leser Bibelen på cella hver dag... Uansett er de begge utilgjengelige for øyeblikket, og trass i et skuespill som er en Oscar verdig, så er altså Tjostolv dømt til døden og kanskje en morder (blodvaskings-bildet gjør det heller ikke noe lettere å få sympati for ham).
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 25. oktober 2009 #10 Skrevet 25. oktober 2009 Se dette bilde her... http://www.vg.no/uploaded/image/bilderigg/...1917526_412.jpg Synes han er ganske så tiltrekkende jeg... noen som er enig? XD Nei
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #11 Skrevet 25. oktober 2009 Han ser helt ok ut, men jeg er ikke så nøye på utseendet til leiesoldater. Det er nok til å vite at det ikke er min type mann.
Kosemose Skrevet 25. oktober 2009 #12 Skrevet 25. oktober 2009 Han ser helt ok ut, men jeg er ikke så nøye på utseendet til leiesoldater. Det er nok til å vite at det ikke er min type mann. Enig.
Filur Skrevet 25. oktober 2009 #13 Skrevet 25. oktober 2009 Verken Moland eller French er menn jeg ville glant åpenlyst etter på gata, men jeg hadde ikke avvist de automatisk om de sjekket meg opp heller. (Kun basert på utseende). Men hele dette morder/leiesoldat/dødsdømt-opplegget får meg til å fantasere om begge.... samtidig
Astriii Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #14 Skrevet 25. oktober 2009 oioioi.... Var ikke akkuratt planen å provosere noen. Det var ikke noen baktanker eller noe slik med dette her...! MEN forstår at folk blir provosert el. Og jeg beklager for det! Tenkte meg ikke helt om! Men synes noen av utsagnene var litt vell unødvendig drøye. Sa jo ikke akkuratt noe stygt om han?! Går vel an å spørre om andre sine synspunkter uten å bli kallt for fjortisfitte osv, blir litt for barnslig. Bedre å skrive at man oppfatter det slik og slik.... Ble faktisk ganske sjokkert!
Gjest Glør Skrevet 26. oktober 2009 #15 Skrevet 26. oktober 2009 Hadde jeg vært mor eller far til tjoltov og sett en slik tråd som omhandler hans utseende mens han sitter på cella i et udemokratisk land der han med 90% sannsynlighet aldri kommer hjem igjen, hadde jeg blitt rasende. Hehe, her får foreldrene hans traksasserende sms som bla sier at folk ønsker livet av sønnen deres, også tror du de blir rasende over at noen på nettet synes han er en kjekk kar? Festlig.
Gjest gabriela Skrevet 26. oktober 2009 #16 Skrevet 26. oktober 2009 Han er såpass kjekk at jeg tror jeg hadde kunne snudd meg etter han på gata.
Astriii Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #17 Skrevet 26. oktober 2009 Han er såpass kjekk at jeg tror jeg hadde kunne snudd meg etter han på gata. det er det jeg også synes... Håper guttene snart får komme hjem til Norge. Lurer på om forloveden til moland isåfall flytter med...
Gjest Gjest Skrevet 26. oktober 2009 #18 Skrevet 26. oktober 2009 Leiesoldater tenner jeg ikke på uansett. Men ellers er han en ganske kjekk mann, synes han er mye mer utseendemessig attraktiv enn Joshua French.
Gjest imli Skrevet 26. oktober 2009 #19 Skrevet 26. oktober 2009 Hehe, må inrømme at jeg synes begge de to fangene er ganske så kjekke jeg Etter at de fikk klippet og barbert seg, riktignok
Gjest No wonder woman Skrevet 26. oktober 2009 #20 Skrevet 26. oktober 2009 Ingen av disse guttene er kjekke, de er kun dumme som har gjort det de har gjort. At noen jenter begynner å sverme for disse to guttene som ligger litt under gjennomsnittet kan vel forklares ved "kjedisstatusen" de har opparbeidet ved å sitte i fengsel. Dumskap tiltrekker dumskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå