Troilltøva Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 vell...har truffet min flamme i 5-6 uker nå, vi er forelsket og har det SUPERT sammen vi bor på bygda og da fører det med seg en del bygdesnakk og en stk sjalu eks som lyver og lyver om ting...herregud så patetisk! til og med lyver om å ha pratet med meg, har ikke anelse hvordan dama ser ut en gang! de har et bittert brudd bak seg og har noen konflikter ang materielle ting, og hun blir servert løgner om min kjære som ikke henger på greip av noen han ikke vet hvem er, men som har servert løgner om han flere ganger tidligere. atpå til nå som han er bortreist for en uke så har noen av de tidligere "flørtene" mine kontaktet meg og vil ha meg til sengs. om det er for å få bekreftet at jeg og han har noe på gang, eller om de er ute for å prøve å ødelegge er ikke godt og si. men det de ikke vet er at vi har det så godt sammen og er så trygge på hverandre og vi forteller hverandre alt og det gjør oss bare sterkere...så bare fortsett bygdekjærringer og menn å prate om oss siden vi er så forbanna interesange og prate om...det er vi som kommer sterke ut av det uansett noen som kjenner seg igjen? hvordan taklet du/dere det?
Gjest Gjest_ballerina_* Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Kjenner meg veldig godt igjen. Har aldri vært en person som har brydd meg om hva andre synes så tok laaaaang fart og ga faen. Det plaget meg ikke. Livet mitt var så bra. Men så etter 7år og eksen fortsatt ikke hadde gitt opp og forholdet var blitt dårlig. Da var det vanskelig å måtte forsvare alt hele tiden. Problemene våre hadde ikke med eksen, men at mannen ble psykisk syk og taklet dette på en dårlig måte som gikk sterkt utover meg. Desverre innså han ikke selv at han trengte proffesjonell hjelp. Det var utrolig tøfft for meg å måtte takle alt tullet fra eksen hans på toppen av alt kaoset han selv skapte. Ble tilslutt slik at jeg unngikk sosiale situasjoner, handlet når butikken hadde få kunder osv...
Troilltøva Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #3 Skrevet 25. oktober 2009 Kjenner meg veldig godt igjen. Har aldri vært en person som har brydd meg om hva andre synes så tok laaaaang fart og ga faen. Det plaget meg ikke. Livet mitt var så bra. Men så etter 7år og eksen fortsatt ikke hadde gitt opp og forholdet var blitt dårlig. Da var det vanskelig å måtte forsvare alt hele tiden. Problemene våre hadde ikke med eksen, men at mannen ble psykisk syk og taklet dette på en dårlig måte som gikk sterkt utover meg. Desverre innså han ikke selv at han trengte proffesjonell hjelp. Det var utrolig tøfft for meg å måtte takle alt tullet fra eksen hans på toppen av alt kaoset han selv skapte. Ble tilslutt slik at jeg unngikk sosiale situasjoner, handlet når butikken hadde få kunder osv... oj såppas! jeg lurer på hva det er som får ekser til og holde på så lenge... livet er hardt og brutalt men det går videre! kjenner jeg blir irritert! herregud så glad jeg er for at min kjære ikke har barn med eksen sin..da har hun sikkert vært mye værre!
Gjest Gjest Skrevet 25. oktober 2009 #4 Skrevet 25. oktober 2009 vell...har truffet min flamme i 5-6 uker nå, vi er forelsket og har det SUPERT sammen vi bor på bygda og da fører det med seg en del bygdesnakk og en stk sjalu eks som lyver og lyver om ting...herregud så patetisk! til og med lyver om å ha pratet med meg, har ikke anelse hvordan dama ser ut en gang! de har et bittert brudd bak seg og har noen konflikter ang materielle ting, og hun blir servert løgner om min kjære som ikke henger på greip av noen han ikke vet hvem er, men som har servert løgner om han flere ganger tidligere. atpå til nå som han er bortreist for en uke så har noen av de tidligere "flørtene" mine kontaktet meg og vil ha meg til sengs. om det er for å få bekreftet at jeg og han har noe på gang, eller om de er ute for å prøve å ødelegge er ikke godt og si. men det de ikke vet er at vi har det så godt sammen og er så trygge på hverandre og vi forteller hverandre alt og det gjør oss bare sterkere...så bare fortsett bygdekjærringer og menn å prate om oss siden vi er så forbanna interesange og prate om...det er vi som kommer sterke ut av det uansett noen som kjenner seg igjen? hvordan taklet du/dere det? Du høres ikke spesielt moden ut selv, må jeg si. Er dere veldig unge kanskje? Isåfall passer vel kanskje svaret mitt bedre om dere hadde vært i min alder...30+...men, men.. Det jeg tenker er ihvertfall at du bør opptre mer modent enn henne/dem som snakker da. Og det gjør du ved å ignorere snakket og ryktene, og gå med hodet hevet. Du har ikke kjent mannen lenge, og det kan være ting du ikke vet om, eller ting du ikke forstår. Ha forståelse for at hun sannsynligvis er i en vond situasjon nå, og la de få rydde opp, bl.a. i det materielle som du nevner, uten innblanding fra deg. Du har bare kjent han en liten stund, så det er jo klart at du føler deg lykkelig og sikker nå, men om en stund kan det være deg som sitter i hennes sko. Så vis henne den verdigheten å få ryddet opp i det de hadde. Og husk; det er ingenting som er mer irriterende enn at eks'ens nye dame faktisk er en ålreit dame. Oppfører du deg som en bitch, hiver du bare bensin på bålet.
Troilltøva Skrevet 25. oktober 2009 Forfatter #5 Skrevet 25. oktober 2009 Du høres ikke spesielt moden ut selv, må jeg si. Er dere veldig unge kanskje? Isåfall passer vel kanskje svaret mitt bedre om dere hadde vært i min alder...30+...men, men.. Det jeg tenker er ihvertfall at du bør opptre mer modent enn henne/dem som snakker da. Og det gjør du ved å ignorere snakket og ryktene, og gå med hodet hevet. Du har ikke kjent mannen lenge, og det kan være ting du ikke vet om, eller ting du ikke forstår. Ha forståelse for at hun sannsynligvis er i en vond situasjon nå, og la de få rydde opp, bl.a. i det materielle som du nevner, uten innblanding fra deg. Du har bare kjent han en liten stund, så det er jo klart at du føler deg lykkelig og sikker nå, men om en stund kan det være deg som sitter i hennes sko. Så vis henne den verdigheten å få ryddet opp i det de hadde. Og husk; det er ingenting som er mer irriterende enn at eks'ens nye dame faktisk er en ålreit dame. Oppfører du deg som en bitch, hiver du bare bensin på bålet. forstår at du synes innlegget mitt virket umodent, og ser det selv...måtte få ut litt frustrasjon og da blir det skrevet akkurat som jeg føler det der og da forøvrig så er jeg 21 år. og ja som jeg sa til min kjære at jeg forstår hun godt at hun er sjalu og har det sikkert ikke greit, vet jo selv hvordan det er når men får vite at eksen har funnet seg ny dame. så jeg forstår hun godt, og nei jeg legger meg ikke borti de konfliktene de har, og bryr meg heller ikke om hva folk sier om oss selv om jeg synes det er patetisk at folk kan holde på sånn, og derfor måtte jeg få litt utløp for hva jeg synes om det:sjarmor:
Troilltøva Skrevet 2. november 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. november 2009 nå er jeg så lei! folk går til mine venninner ute på fest for å prate drit om min kjære! de sier de ikke vil være en del av dette men de får høre mye rart alikevell. som de selvsagt forteller til meg! det er/har vært så mye styr med denne eksen nå, hun bruker profilen til en felles venn på facebook til og snoke på profilen min, fikk denne felles vennen til og skrive til meg (han har aldri skrevet til meg før) og spurte om vi skulle ha sex, noe jeg selvsagt sa nej til fordi jeg er opptatt skrev jeg! og forteller min kjære at hun har pratet med meg (??!) når hun og min kjære diskuterer så siterer hun ting jeg har skrevet på status på facebooken min, og hun sa til han at "jeg vet hvem hun er og hvor hun bor" o.l. folk sier han er kontrollfrik (og ja jeg skal innrømme at jeg blir ekstra på "vakt" når det er mange som påstår det!), og folk sier både det ene og det andre om bruddet mellom de to og han er satt i dårlig lys, så mine venner vet ikke hva de skal tro. jeg synes det er så sårt at de har fått et sånt bilde av han siden de får høre alt dette, for det er viktig for meg at mine venner kan gå overens med min kjæreste også. folk prater og prater.....jeg er så lei! hvorfor kan de ikke bare bry seg om sine liv, istede for å legge nesen sin i våres liv!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå