Gå til innhold

Iphone ?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Janne_*
Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg IPhone 3gs, lurer bare på noe: bruker mye internett, får man opp hele sider på telefonen da? Kan man bruke ett slikt mobilt bredbånd modem på telefonen (minnepenn-aktig sak)? Hvis ikke koster det mye å surfe??

Skjønner ikke så mye, jeg ;-) Tenker å kjøpe på telenors nettsider med abbonement...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg vurderer å kjøpe meg IPhone 3gs, lurer bare på noe: bruker mye internett, får man opp hele sider på telefonen da? Kan man bruke ett slikt mobilt bredbånd modem på telefonen (minnepenn-aktig sak)? Hvis ikke koster det mye å surfe??

Skjønner ikke så mye, jeg ;-) Tenker å kjøpe på telenors nettsider med abbonement...

Vet ikke helt hva du mener med om man får opp hele sider på telefonen? Er det

du mener?

Du kan enten koble deg til trådløse nettverk (WiFi) eller så går det på abonnementet, jeg synes ikke det er så voldsomt dyrt. Har selv 1000MB inkludert i abonnementet mitt (SurfPrat L) hver måned men har kun brukt 203MB, og jeg surfer hver dag. Hvor mye det koster å surfe må du forøvrig se på telenor.no, netcom.no osv.

MEN jeg vil råde deg til å ikke kjøpe på telenors nettsider hvis du vil ha forsikring, noe du bør. De tilbyr nemlig ikke forsikring lenger. Jeg kjøpte der rett før de sluttet med det.

Dessuten er det ventetid på å få den fra telenor.no, har sett at de har hatt 3GS på lager på en del butikker i det siste, blant annet på expert.

• 3 uker senere...
Skrevet

Hiver meg på denne tråden siden jeg er nysgjerrig på en annen ting... Hvordan fungerer iPhone med trådløst headset (blåtann)? (Eller rettere sagt - fungerer det i det hele tatt?) Har lest at blåtannmulighetene for iPhone ikke er allverdens, men gjelder det også den siste modellen? (3GS)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...