Gjest Knærten Skrevet 25. oktober 2009 #1 Skrevet 25. oktober 2009 Har en gutt på 3 1/2 år som har lyst til å dra på kino. Han synes pinner er veldig stas og jeg tror derfor Knærten kunne vært en aktuell film, men er han for liten til å dra på kino?
Skrållan Skrevet 25. oktober 2009 #2 Skrevet 25. oktober 2009 Jeg tok med jenta vår på 3 år på Knerten, gikk bra det! Hun satt i ro, og syntes filmen var kjempebra.
Gjest Gjest Skrevet 14. november 2009 #3 Skrevet 14. november 2009 Har en gutt på 3 1/2 år som har lyst til å dra på kino. Han synes pinner er veldig stas og jeg tror derfor Knærten kunne vært en aktuell film, men er han for liten til å dra på kino? Jøss, jeg var 7 år første gangen jeg fikk bli med på kino, enda jeg var et veldig stille barn. Barn i dag får være med på mye mer, mye tidligere enn for bare 20 år siden, må jeg si... Men du må jo bare se an om han klarer å sitte stille så lenge som filmen varer og ikke gi ham for mye drikke før og under filmen så han må på do.
Gjesten Skrevet 14. november 2009 #4 Skrevet 14. november 2009 Som de andre sier, se an barnet. Jeg må si jeg synes det er tidlig, men kan han holde seg i ro, så burde det jo gå greit Men som hun over sa: Ikke gi ham for mye drikke, og pass for all del på å ikke gi ham for mye sukker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå