Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg startet på Damiana syklusdag 1, men når skal jeg slutte med de og når skal jeg starte på Wild Yam?

På Damiana pakken står det intill 3 tabl x 5 pr dag, men jeg prøver å ta 3 tabl x 3 pr dag. Men skal jeg stoppe på disse på første dag med positiv EL test, eller?

Noen her inne som har fått spiren til å sitte etter bruk av dette? Leser jo masse bra om Vitex, men ikke så mye om disse... Så hvis det er noen solskinnshistorier så vil jeg gjerne høre om dem :)

Er litt deppa om dagen, da det er så mange som får det til å klaffe... Er jo glad på deres vegne og føler meg litt egoistisk ved tanken, men;

:rope: KAN DET IKKE SNART BLI VÅR TUR IGJEN?

VÆR SÅ SNILL :pls:

EL om 11 dager, så da blir det forhåpentligvis mye :sengekos::)

Endret av Mai brud
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter og sender dette spøsmålet med :sprettert: oppover i håp om svar :)

Skrevet

Hei Mai Brud,

Jeg tok Damiana fra syklusdag 1 og fram til positiv EL-test, og startet så med Wild Yam like etter EL og tok de en uke. Wild Yam er ikke bra å bruke hvis man er gravid så derfor tok jeg de bare en uke.

Pillene gjorde ikke susen for meg, men for mange andre har det jo funket så hvorfor ikke prøve :jepp:

Ikke fortvil Mai Brud, det er nok bare tidspørsmål før dere lykkes igjen :klemmer:

Skrevet
Hei Mai Brud,

Jeg tok Damiana fra syklusdag 1 og fram til positiv EL-test, og startet så med Wild Yam like etter EL og tok de en uke. Wild Yam er ikke bra å bruke hvis man er gravid så derfor tok jeg de bare en uke.

Pillene gjorde ikke susen for meg, men for mange andre har det jo funket så hvorfor ikke prøve :jepp:

Ikke fortvil Mai Brud, det er nok bare tidspørsmål før dere lykkes igjen :klemmer:

Takk for svar Rosa76 :)

Jeg tenkte som så at det skader jo ikke å prøve. Da skal jeg teste for EL og slutte på Damiana den dagen jeg får første positive test denne PP og starte på Wild Yam etter negativ EL test og ca 7 dager.

Fikk du EL tidligere med Damiana eller kom den som normalt?

Skrevet
Takk for svar Rosa76 :)

Jeg tenkte som så at det skader jo ikke å prøve. Da skal jeg teste for EL og slutte på Damiana den dagen jeg får første positive test denne PP og starte på Wild Yam etter negativ EL test og ca 7 dager.

Fikk du EL tidligere med Damiana eller kom den som normalt?

EL kom vel ganske som normalt. Jeg har litt varierende syklus og hadde en kort syklus på 26 dager da jeg tok Damiana. Men dersom jeg har målt EL riktig denne PP så har jeg like kort syklus denne gang også uten Damiana...

Jeg hadde veldig treg mage forrige PP med Damiana og Wild Yam og lurer på om det var de som gjorde det. Denne PP har magen fungert som normalt. Kan hende jeg tar en PP med Damiana og Wild Yam igjen, men avventer litt for det er jo helt normalt at det tar noen måneder før man lykkes.

Håper slik det gjør susen for deg da :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...