orakel Skrevet 17. august 2003 #1 Skrevet 17. august 2003 Er det noen som har gode alternativer til Biotherms blå bodylotion, eventuelt noen som er bedre. Jeg er ute etter en bodylotion som trekker raskt inn og som ikke etterlater en "oljete film" utenpå huden. Den jeg har fra Biotherm nå heter Anti-drying body milk with citrus extracts - og den STINKER sitrus. Dama i parfymeriet sa at denne var mildt parfymert - det er bare tull ihvertfall. Jeg kunne godt tenkte meg en bodylotion som ikke konkurrerer med parfymen min (for det går ikke an å ha parfyme på sammen med denne her ihvertfall) Er det så at Dermalogica har en god bodylotion/milk? Hva koster den i såfall og er den drøy i bruk?
Gjest Paff Skrevet 17. august 2003 #2 Skrevet 17. august 2003 Den jeg har fra Biotherm nå heter Anti-drying body milk with citrus extracts - og den STINKER sitrus. Dama i parfymeriet sa at denne var mildt parfymert - det er bare tull ihvertfall. Jeg kunne godt tenkte meg en bodylotion som ikke konkurrerer med parfymen min (for det går ikke an å ha parfyme på sammen med denne her ihvertfall) Hei Orakel! Syns du den er så ille?? Jeg syns den er herlig!!! Og jeg bruker parfyme til.. Dette er den beste bodylotionen jeg har brukt. En annen jeg liker godt er Niveas bodymilk, men den er jo også parfymert..Håper andre har gode tips til deg :D
Gjest care Skrevet 17. august 2003 #3 Skrevet 17. august 2003 Jepp, den blåe er min favoritt også. Har både dusj og bade serien i den blå. Men jeg har et godt alternativ------> 1: Elisabet Arden, hydra -corps satin.
Gjest Liten Skrevet 17. august 2003 #4 Skrevet 17. august 2003 Jeg også elsker konsistensen og egenskapene til Biotherms blå bodylotion, men klarer ikke å venne meg til lukta... :-? :følger spent med i tråden:
Gjest Étoile Skrevet 17. august 2003 #5 Skrevet 17. august 2003 Jeg bruker bla. Dermalogica UltraRich Bodycream og Nutrilift fra Loreal. Synes begge er kjempegode og med diskret duft. Dermalogicaen er selvsagt best, men en god del dyrere enn den andre, betalte vel ca 390 kr for den i England (stor flaske, nesten 400 ml). Tipper at den koster rundt det samme på Essentialdayspa, så synes det er greit å veksle mellom den og en billig en. HTH's bodylotion er jeg forøvrig også kjempefornøyd med, huden blir kjempeglatt og myk og ikke klissete i det hele tatt, og den lukter heller ikke så mye. Den koster vel 30-40kr hos dagligvareforretninger.
orakel Skrevet 17. august 2003 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2003 Tusen takk for gode tips dere :D Men jeg tar gjerne i mot flere. Jeg har litt problemer med lukten på Biotherms blå ja, synes den er litt sterk og klarer ikke helt å venne meg til den. Bortsett fra det er den jo super.
Gjest Virvel Skrevet 17. august 2003 #7 Skrevet 17. august 2003 Cosmica fuktighetskrem er min nye store kjærlighet. Fåes på apoteket, både med og uten parfyme.
orakel Skrevet 17. august 2003 Forfatter #8 Skrevet 17. august 2003 Takk for tips Virvel. Dessverre så HATER jeg Cosmica. Jeg har ikke må positivt å si om det merket der, men det er bra at du er fornøyd. :blunke: Jeg skal undersøke Arden og Dior også Dermalogica. Jeg er kjempefornøyd med de Dermalogicaproduktene jeg bruker til ansiktet så kanskje kroppspleieproduktene funker like bra?
Gjest care Skrevet 17. august 2003 #9 Skrevet 17. august 2003 Orakel, har du prøvd den gule bodylotion til Boitherm? :blunke:
Gjest Virvel Skrevet 17. august 2003 #10 Skrevet 17. august 2003 Har vært borti andre produkter fra Cosmica som ikke var mye å rope hurra for, men den bodylotionen er faktisk knall. Kors på halsen.
orakel Skrevet 17. august 2003 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2003 Nei, jeg har ikke prøvd de andre bodylotionene til Biotherm - det var ganske mange varianter å velge i. Synes de fleste var ganske så parfymert. Er den gule mildere? Kanskje Cosmica har utviklet seg siden sist jeg var borti det? Kan jo ta en titt neste gang jeg er innom et apotek. (men hudpleiepreparatene de hadde for en 15 års tid siden var grusomme).
Gjest Virvel Skrevet 17. august 2003 #12 Skrevet 17. august 2003 15 år?! Da har de nok sannsynligvis gjort noen endringer, ja... Den er uansett ikke særlig dyr, den kremen, så du ruinerer deg ikke. Jeg er i hvert fall veldig fornøyd med den. Har aldri hatt så myk og fin hud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå